دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده نیروی هوایی ارتش:

جنگنده «کوثر» و جت «یاسین» نمونه‌هایی از توسعه صنایع هوایی محسوب می‌شوند

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تحریم‌ دیگر مانعی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی به حساب نمی‌آید، گفت: ساخت جنگنده «کوثر» و جت آموزشی «یاسین» نمونه‌هایی از توسعه صنایع هوایی هستند.
کد خبر : 442599

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده با اشاره به پیشرفت‌های متعددی که در صنعت هوایی صورت گرفته است، گفت: ما در صنعت هوایی حرکت بسیار خوبی را برای رشد و توسعه فناوری هوایی آغاز کرده‌ایم که ساخت جنگنده «کوثر» و جت آموزشی «یاسین» نمونه‌هایی از این پیشرفت‌ها محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:



او افزود: قطعاً در آینده شاهد موفقیت‌هایی بزرگتر خواهیم بود؛ چراکه راه برای ما باز شده است و دیگر هیچ مانعی برای پیشرفت و تعالی در حوزه فناوری هوایی برای ما وجود ندارد و این حرکت رو به جلو به طور مستمر ادامه خواهد یافت.


فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه انگیزه ما را بالاتر می‌برد، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که تحریم‌های ظالمانه هیچ مانعی در مسیر پیشرفت ما ایجاد نخواهد کرد و در واقع حرکت ما را در مسیر پیشرفت تسریع می‌بخشد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته