دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تیر پرسپولیس به سنگ خورد

باشگاه پرسپولیس سعی کرد تا دیدار هفته نهم خود با ماشین‌سازی تبریز را یک روز زودتر برگزار کند.
کد خبر : 442535
10634694_383.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا دیدار هفته نهم خود با ماشین‌سازی تبریز را یک روز زودتر برگزار کند اما این موضوع با عدم هماهنگی مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی به سرانجام نرسید.


افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس از هوشنگ نصیرزاده خواست تا دیدار سرخ‌پوشان با ماشین‌سازی تبریز به‌جای 9 آبان در روز 8 آبان برگزار شود و این موضوع با موافقت سعید فتاحی مدیر برگزاری مسابقات سازمان لیگ نیز همراه بود.


نصیرزاده از پیروانی خواسته بود تا زمان بازی ساعت 15:30 باشد و سرپرست پرسپولیس به او گفته بود به دلیل پخش زنده امکان برگزاری در این ساعت نیست. مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی که موافق برگزاری مسابقه در ساعت و روز 8 آبان بود به پیروانی اعلام کرد پس از جلسه با اعضای هیئت مدیره جواب نهایی را به او اطلاع می‌دهد.


مدیرعامل ماشین‌سازی به خاطر مشغله کاری فراموش کرد تا به پیروانی اعلام کند هیئت مدیره موافق تغییر زمان مسابقه نیست و این موضوع باعث ناراحتی سرپرست پرسپولیس شد. به این ترتیب تیر پرسپولیسی‌ها به سنگ خورد و دیدار سرخ‌پوشان و ماشین‌سازی ساعت 17:45 پنج‌شنبه 9 آبان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته