دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1398 - 22:25
سخنگوی وزارت امور خارجه:

ایران از مطالبات مردم و دولت عراق حمایت می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران از مطالبات و خواسته‌های مردم عراق که به‌روشنی در بیانیه‌ها و اظهارات مرجعیت دینی و همچنین جناب آقای دکتر عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق مورد تأکید قرار گرفته است، حمایت می‌کند.
کد خبر : 442349
_MID7406.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی در خصوص تحولات جاری در عراق اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از مطالبات و خواسته‌های مردم عراق که به‌روشنی در بیانیه‌ها و اظهارات مرجعیت دینی و همچنین جناب آقای دکتر عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق مورد تأکید قرار گرفته است، حمایت می‌کند.


وی با ابراز تأسف عمیق از وقایع اخیر عراق که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر و تخریب اموال عمومی شده و همچنین مصادره مطالبات مردمی و افزایش خشونت افزود: اطمینان داریم دولت و ملت عراق و مرجعيت می‌توانند بر مشکلات فائق آمده و با یکپارچگی به آبادانی عراق مبادرت نمایند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در خاتمه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از زمان تشکیل عراق جدید همواره حامی دولت و ملت عراق بوده و در مقاطع حساس ظرفیت‌های خود را در اختیار کشور دوست، برادر و همسایه عراق قرار داده است.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته