دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امام جمعه مسجدسلیمان: به دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نقطه امید افتخار می‌کنم

امام جمعه مسجدسلیمان گفت: برخی مشکلات موجود در این شهرستان ریشه در مسایل فرهنگی دارد و می‌توان این معضلات را سامان داد. اگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان منادی این حرکت شود، می‌تواند تأثیر بسزایی در فرایند از بین بردن زشتی‌ها و پلشتی‌های موجود در شهرستان داشته باشد.
کد خبر : 44227

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام صادق امینی در دیدار صمیمانه اقشار مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت عمومی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان خوب است وقتی از بیرون به مجموعه دانشگاه نگاه می‌کنم، این واحد دانشگاهی را یک دانشگاه وجیه می‌بینم و به واحد مسجدسلیمان که نقطه امید شهرستان است افتخار می‌کنم.


وی با توجه به برخی از مشکلات موجود در مسجدسلیمان به ویژه عدم موفقیت در راه‌اندازی شاخه‌ای از دانشگاه شهید چمران اهواز در این شهرستان، گفت: دلمان می‌سوزد وقتی به علت مشکلاتی که درون خود شهرستان است هنوز نتوانسته‌ایم مانند بعضی شهرهای استان، شاخه‌ای از دانشگاه شهید چمران اهواز را راه‌اندازی کنیم ولی با این حال دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان آن قدر عظمت دارد که نبود شاخه‌ای از دانشگاه شهید چمران در این شهرستان محسوس نیست.


امینی:‌ از چهره دانشجویان این موضوع استنباط می‌شود که نیروهای توانمند و دارای انگیزه خوب برای خدمت به کشور هستند، بنابراین، این گروه می‌توانند در آینده مایه افتخار کشور و آینده‌سازان ایران اسلامی باشند. پس لازم است مسئولان به این قشر توجه بیشتری کنند و برای اشتغال آنان برنامه ریزی داشته باشند

امینی افزود: حوزه‌های علمیه هم باید در کنار دانشگاه‌ها برای بهبود وضعیت موجود جامعه نقش‌آفرینی داشته باشند. هر جا به دین بیشتر اهمیت دهند وضعیت آنجا بهتر و آبادتر است.


وی عنوان کرد: از چهره دانشجویان این موضوع استنباط می‌شود که نیروهای توانمند و دارای انگیزه خوب برای خدمت به کشور هستند، بنابراین این گروه می‌توانند در آینده مایه افتخار کشور و آینده‌سازان ایران اسلامی باشند. پس لازم است مسئولان به این قشر توجه بیشتری کنند و برای اشتغال آنان برنامه ریزی داشته باشند.


اعلام آمادگی برای همکاری در برطرف شدن مشکل معارضین زمین واحد مسجدسلیمان


امام جمعه مسجدسلیمان با اعلام آمادگی برای همکاری در برطرف شدن مشکل معارضین زمین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، گفـت: از موفقیت نسبی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان که در سایه حمایت خداوند منان و تلاش همه جانبه پرسنل این واحد دانشگاهی بویژه دکتر شهبازی رئیس سختکوش واحد مسجدسلیمان به دست آمده خوشحال هستم و از همه شما تشکر می‌کنم، امیدوارم در آینده شاهد موفقیت بیشتر این واحد دانشگاهی باشیم.


رئیس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان نیز خواستار همکاری در برطرف شدن مشکل معارضین زمین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان شد و با توجه به سابقه همکاری امام جمعه با این واحد گفت: در این جلسه از امام جمعه مسجدسلیمان به خاطر حمایت‌های قابل تحسین‌شان از این واحد دانشگاهی تشکر می‌کنم.


دکتر مسعود شهبازی افزود: امروز با کمال افتخار اعلام می‌کنم بعد از پی‌گیری‌های دلسوزانه آقای امینی برای صدور مجوز نهایی پذیرش دانشجو در نخستین رشته مقطع کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی، خوشبختانه امروز شاهد هستیم که بذر این تلاش با موفقیت به بار نشست و اینک تنها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا 13 رشته و در مجموع بعد از تصویب نخستین رشته ارشد، با کمک همه مسئولان شهرستان تاکنون 27 رشته در مقاطع مختلف دانشگاهی به تصویب نهایی رسیده است.


رئیس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، با توجه به مشکل معارضین زمین‌های واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، از امام جمعه مسجدسلیمان درخواست کرد با استفاده از وجه شخصی و نفوذ مؤثر و درایت خود برای برطرف کردن مشکل مطرح شده همکاری لازم را به عمل آورد و مسئولان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان را از توان فکری خود در این زمینه بهره‌مند کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته