دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1398 - 11:15

هشدار حزب‌الله عراق به مردم: مزدوران محور آمریکایی-صهیونیستی-سعودی در کمین هستند

حزب‌الله عراق درباره فعالیت مزدوران محور آمریکایی-صهیونیستی-سعودی و کسانی که قصد دارند از این تظاهرات برای اغراض سیاسی بهره‌برداری کنند، به معترضان مردمی هشدار داد.
کد خبر : 442247
DgDtdCaW4AA4kkp.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سومریه‌نیوز، مقاومت حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای به مردم این کشور درباره فعالیت‌های مشکوک برخی عناصر سرویس‌های جاسوسی و مزدوران وابسته به آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان هشدار داد.


در این بیانیه با تسلیت کشته شدن شماری از معترضان در تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم عراق آمده است: مزدوران علیه گروه تروریستی داعش مبارزه می‌کردند، ولی افراد نفوذی میان معترضان آنان را هدف قرار دادند.


حزب‌الله عراق تأکید کرد: حوادث تأسف‌بار روز جمعه مهر تأییدی بر نظر مرجعیت شیعه بود که درباره نفوذ طرف‌های خارجی هشدار داده بودند؛ طرف‌هایی که در راستای ایجاد هرج‌ومرج و جنگ داخلی فعالیت می‌کنند و در کمین هستند تا آرامش عراق را برهم بزنند.


در بیانیه این گروه مقاومت آمده است که باید درباره مزدوران محور شر آمریکایی-صهیونیستی-سعودی و همه کسانی که قصد دارند از این تظاهرات برای تخریب عراق بهره‌برداری کنند، هوشیار بود. علاوه بر این، حزب‌الله از نیروهای امنیتی عراق درخواست کرد که جنایتکاران را شناسایی و آنان را بازخواست کنند و با قدرت در برابر تمام کسانی بایستند که تلاش می‌کنند روند تظاهرات را برای ایجاد فتنه میان ملت عراق منحرف کنند.


روز گذشته (جمعه) 10 استان عراق شاهد برگزاری تظاهرات علیه فساد، وضعیت نامناسب معیشتی و بیکاری بود و تا پاسی از شب نیز ادامه داشت. اوضاع عراق به ویژه بغداد بامداد امروز آرام شد.


 


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب