دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1394 - 19:06

آیت‌الله یزدی: کسانی باید وارد مجلس خبرگان شوند که سکاندار نظام را بشناسند

آیت الله محمد یزدی رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرده کسانی باید وارد مجلس خبرگان شوند که سکاندار نظام را بشناسند و بدانند نظام را باید به دست چه کسی بسپارند.
کد خبر : 44200

رئیس مجلس خبرگان رهبری این اظهارات را در گفت و گویی با نشریه ویژه تبلیغ جامع مدرسین حوزه علمیه قم گفته است.آیت الله یزدی افزوده است: من به‌عنوان عضو مجلس خبرگان، وظیفه مبلغان را آشنا کردن مردم با اهمیت مجلس خبرگان می‌دانم؛ هم‌چنین آشنا کردن مردم با کسانی که می‌خواهند وارد انتخابات شوند و در آن شرکت کنند و وارد مجلس خبرگان شوند.


وی تاکید کرد:کسانی باید وارد مجلس خبرگان شوند که سکاندار نظام را بشناسند؛ کسانی باشند که بدانند نظام را باید به دست چه کسی بسپارند؛ کسانی باشند که بفهمند دنیا در چه شرایطی است و دنیا دنبال چه آینده‌ای است و چه نقشه‌هایی علیه نظام ما ریخته است. بحمدالله نظام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شده و جای خود را در تمام دنیا باز کرده است؛ اما دنیا در‌صدد برچیدن و براندازی این نظام است و پشت پرده و در بسیاری موارد هم روی پرده ، این موارد را به زبان می‌آورند.


آیت الله یزدی در ادامه با بیان اینکه یکی از وظایف مبلغین آگاه کردن مردم است تصریح کرد:مردم باید بدانند و مبلغان باید آن‌ها را آگاه کنند که شرایط بسیار حساسی است و هرکسی نمی‌تواند بیاید؛ یا هر کسی نباید بیاید. مردم وقتی می‌خواهند رأی بدهند، باید بدانند که به چه کسی رأی می‌دهند و این مسأله، غیر از رأی مجلس شورای اسلامی است.


وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی برای آب و نان مردم کار می‌کند؛ اما مجلس خبرگان برای اساس نظام و حفظ نظام و حاکمیت نظام و اسلام کار می‌کند. از این جهت باید متوجه باشند که اعتبار و ارزش و اهمیت کسانی که می‌خواهند وارد مجلس خبرگان شود، در چه پایه‌ای است. لذا درباره واجد شرایط بودن افرادی که به آن‌ها رأی می‌دهند باید بیش‌تر دقت کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته