دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بورس تهران به عضویت هیئت‌مدیره فیاس برگزیده شد

بورس تهران به عضویت هیئت‌مدیره فدراسیون بورس‌های اروپا آسیایی برگزیده شد.
کد خبر : 441997
3.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از سازمان بورس، بورس تهران در نشست سالانه و كميته كاری فدراسيون بورس‌های اروپا آسيايی که روز ٢٣ اكتبر ٢٠١٩ در عمان برگزار شد، حضور يافت و برای یک دوره 2 ساله، به عضویت هیئت‌مدیره فیاس برگزیده شد.


در نشست سالانه و كميته كاری فدراسيون بورس‌های اروپا آسيایی، بورس‌های مسقط، مصر، آتن، ارمنستان، فرابورس، فلسطين، بخارست، قزاقستان، سوريه، سپرده‌گذاری مركزی ايران، سپرده‌گذاری مصر، سپرده‌گذاری مسقط و بانك بازسازی و توسعه اروپا (EBRD) حضور داشتند.


بر اساس این گزارش در نشست سالانه فياس، بورس تهران ضمن معرفی خود، برنامه‌های بازاريابی جديدی را به منظور ارتقا و توسعه اين فدراسيون ارائه و پيشنهاد تأسیس واحد بازاريابی با مديريت بورس تهران را مطرح کرد.


همچنین در اين رويداد، برای جايگزينی سه عضو فياس شامل فرابورس ايران، بورس‌های ابوظبی و قبرس كه دوره دو ساله عضويت هیئت‌مدیره خود را سپری كرده بودند، رأی‌گیری انجام شد و بورس تهران به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین عضو فدراسیون که در نشست سال گذشته در ابوظبی جایگاه خود را در هیئت‌مدیره فدراسیون از دست داده بود، موفق شد با برنامه‌ریزی و تمرکز، رأی قاطع اعضا را برای بازگشت به کرسی هیئت‌مدیره فیاس کسب کند. بورس تهران قصد دارد با برنامه‌ریزی مؤثر و راهبردی در این فدراسیون نقش‌آفرینی کند و به جایگاه‌های بین‌المللی بالاتری مانند عضویت کامل در فدراسیون جهانی بورس‌ها (WFE) دست یابد.


لازم به ذکر است نشست بعدي فدراسيون ، به همراه سومين رويداد ConFEAS و مراسم ٢٥ امين سال تأسیس فياس در يونان و به ميزبانی بورس آتن برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: بورس تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته