دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1398 - 11:45
جنجال بر سر یک دستوالعمل مشکوک؛

وزیر کشور: بخشنامه‌ای برای تفکیک زنان و مردان در ادارات امضا نکرده‌ام

وزیر کشور در حالی بخشنامه تفکیک زنان و مردان را در ادارات کشور تکذیب کرد که سردبیر روزنامه خراسان منبع خبر خودش را موثق می‌داند.
کد خبر : 441914

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره یک دستور جنجالی از سوی دولت برای ادارات گفت: «بخش‌نامه‌ای برای ممنوعیت به‌ کارگیری منشی زن برای مدیران مرد و جداکردن مردان و زنان در اداره‌ها اداری وجود ندارد و آن را امضا نکرده‌ام.»


روز گذشته روزنامه خراسان ادعا کرده‌بود بنابر ابلاغ یک نهاد دولتی به مدیران‌اش در کل کشور، یاید اتاق کار مردان و زنان جدا باشد و منشی زن برای مردان و برعکس به‌کارگرفته نشود.


این موضوع سبب جنجالی زیادی در فضای رسانه‌ای کشور شد که امروز وزیر کشور آن را تکذیب کرد.


این خبر در ادامه با واکنش «معصومه ابتکار» معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مواجه شد. وی دراین باره نوشت: در پی تماس های مکرر رسانه ها و مردم در این خصوص، روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به رغم پیگیری ها، هیچ گونه منبعی برای این خبر و مصداقی از آن را در دستگاههای دولتی پیدا نکرد.


سردبیر روزنامه خراسان که منتشر کننده این خبر بود در پاسخ به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مصاحبه‌ای گفته بود که: «به جهت حفظ محرمانگی از افشای منبع خبر معذوریم ولی توضیحات شما را منتشر می کنیم؛ خبر … براساس نامه یکی از مجموعه‌های یک وزارتخانه اقتصادی تنظیم شده است».


انتهای پیام/4082/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته