دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1393 - 12:13

نتیجه بررسی طرح لیزینگ مسکن به زودی اعلام می‌شود

معاون وزیر راه‌وشهرسازی از اعلام نتیجه بررسی طرح لیزینگ مسکن تا پایان سال خبر داد.
کد خبر : 4419

حامد مظاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان این که شیوه‌های مالی تامین مسکن در دست بررسی دولت است، افزود: نتایج بررسی طرح لیزینگ مسکن نیز در ماه جاری اعلام خواهد شد.


وی تصریح کرد: دولت به دنبال شیوه‌ای مناسب برای خانه‌دار کردن دهک‌های پایین جامعه است تا مشکلات طرح‌های گذشته مانند مسکن‌مهر تکرار نشود.


او با بیان اینکه این وزارت‌خانه همچنان درگیر مشکلات مسکن‌مهر است، گفت: دولت به دنبال بهترین شیوه برای ارائه مسکن به بهره‌برداران است.


معاون مسکن و ساختمان وزیر راه‌وشهرسازی ادامه داد: گرچه هدف اصلی مسکن‌مهر خانه‌دار کردن مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بود، اما این طرح مشکلات زیادی را نیز با خود به همراه داشت که همچنان گریبان‌گیر دولت است.


مظاهریان اظهار کرد: طرح جامع مسکن از بخش‌های متعددی از جمله طرح اجتماعی مسکن، تامین مسکن دهک‌های کم درآمد و... برخوردار است که بخش‌هایی از آن اعلام و بخش‌هایی نیز در دست بررسی است.


وی خاطرنشان کرد: ارائه وام و تسهیلات بانکی و به تبع آن افزایش تقاضا برای خرید در بازار مسکن از دیگر طرح‌های وزارت راه و شهرسازی است که پس از جمع‌بندی نهایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته