دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1398 - 19:30

10 چهره آینده‌دار بسکتبال ایران

تیم ملی بسکتبال ایران می‌تواند روی درخشش 10 بازیکن در سال‌های آینده حساب ویژه‌ای باز کند.
کد خبر : 441770
نوید رضایی‌فر.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از 7 آبان 98 آغاز می‌شود و با توجه به صعود تیم ملی ایران به رقابت‌های المپیک 2020 توکیو تمامی بازیکنان داخلی تلاش خواهند کرد با ارائه بهترین نمایش ممکن نظر سرمربی تیم ملی را برای دعوت از آن‌ها جلب کنند.


در میان بسکتبالیست‌هایی که برای حضور در تیم ملی حداکثر سعی خود را خواهند کرد بازیکنان جوان و آینده داری دیده می‌شود که از ظرفیت بالایی برخوردارند و سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه و «ب» بزرگسالان را داشته‌اند. بدون تردید این نفرات ستاره‌های تیم‌های خود نیستند اما می‌توانند در کنار بازیکنان باتجربه در لیگ برتر بدرخشند و چه‌بسا نامشان در میان مسافران توکیو قرار بگیرد.


امیررضا شه‌روش با درخشش در شهرداری قزوین برای انجام خدمت سربازی به نیروی زمینی و این فصل در پست بازی‌ساز برای نماینده قزوین بازی خواهد کرد. احسان صمدی که توانست برای آویژه صنعت مشهد بازی‌های خوبی انجام دهد و در مهرام و شیمیدر هم بازی کرده، این فصل در اکسون به‌دنبال درخشش است. نوید خواجه‌زاده دیگر بازیکن مستعد اکسون است که این فصل در این تیم به‌دنبال ارائه بازی‌های مناسب است.


بهشاد عرب‌زاده فصل قبل یکی از خوب‌های لیگ یک بود و این فصل در مهرام تلاش خواهد کرد تا درخشش خوبی داشته باشد. محمد سینا واحدی فصل قبل در مهرام نمایش خوبی داشت و این فصل می‌خواهد نمایشی بهتر از سال قبل را ارائه کند. درو در‌غوکاسیان باسابقه پوشیدن پیراهن تیم «ب» ایران قصد دارد تا خود را در ترکیب تیم مدعی شیمیدر تثبیت کند. او فصل گذشته توانایی‌های فنی‌اش را به رخ حریفان کشید.


شایان پورکاوه توانایی بالایی در شوت‌زنی دارد و در پرتاب 3 امتیازی تبحر خاصی دارد. او در رده‌های سنی ملی ایران بازی کرده و در تیم رعد پدافند شهرکرد قابلیت‌های فنی خود را نشان دهد. خشایار علی‌اکبری که در تیم شهرداری گرگان نشان داد آینده روشنی دارد برای گذراندن خدمت سربازی در ترکیب نیروی زمینی بازی می‌کند. نوید رضایی‌فر تخصص مناسبی در پرتاب 3 امتیازی دارد و زیر سبد هم کاملاً هوشمند بازی می‌کند. او پدیده لیگ برتر فصل قبل شد و می‌خواهد با شهرداری گرگان خوش بدرخشد. علیار نجفی هم تبحر بالایی در شوت‌زنی دارد و در فصل‌های گذشته برای نیروی زمینی و پالایش نفت آبادان بازیکنی مؤثر بود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب