دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1398 - 10:03
انتخابی المپیک توکیو 2020؛

جدال سرنوشت‌ساز هندبالیست‌های ایران برابر کویت/ شاگردان حبیبی محکوم به پیروزی

تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی انتخابی المپیک توکیو 2020 عصر امروز در یک دیدار سرنوشت‌ساز باید مقابل کویت به میدان برود.
کد خبر : 441708

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین روز دور گروهی رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو 2020 عصر امروز ساعت 18:30 به مصاف تیم کویت می‌رود. هندبالیست‌های ایران با قرار گرفتن در گروه دوم این رقابت‌ها، با تیم‌های کره‌جنوبی، بحرین و کویت هم‌گروه شدند. 


تیم ملی هندبال کشورمان شروع خوبی در این رقابت‌ها داشت. شاگردان حبیبی در گام نخست موفق به شکست کره‌جنوبی با اختلاف امتیاز یک گل شدند و در دومین بازی این رقابت‌ها، مقابل بحرین به میدان رفتند که با تفاضل سه گل شکست خوردند. در سومین بازی هندبالیست‌های ایران باید امروز مقابل کویت به میدان بروند و انتظار می‌رود هندبالیست‌های ایران کار راحتی مقابل کویت داشته باشند و با شکست این تیم به جمع چهار تیم برتر صعود کنند. 


در حال حاضر تیم بحرین با کسب چهار امتیاز و دو پیروزی و تفاضل گل بیشتر در صدر گروه قرار دارد. بعد از آن کره‌جنوبی با یک پیروزی و یک شکست و کسب دو امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم ایران هم با یک پیروزی، یک شکست و کسب دو امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار دارد.


تیم ملی هندبال کشورمان برای صعود ابتدا باید به دنبال شکست تیم کویت باشد و بعد از آن امیدوار باشد تا دیدار کره‌جنوبی مقابل بحرین با شکست چشم‌بادامی‌ها همراه باشد یا در صورت برتری کره‌ای‌ها مقابل بحرین به تفاضل گل امیدوار باشند تا بتواند در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند.


تیم هندبال کشورمان با شرایط خاصی در رقابت‌های گزینشی المپیک حاضر شد. مشکلات مالی هندبال ایران و عدم ثبات مدیریت در این فدراسیون و همچنین تعطیلی اردوهای تیم ملی و نبود لژیونرها در ترکیب تیم باعث شد خیلی از اهالی هندبال صعود هندبال به المپیک را دشوار بدانند. با این حال بازیکنان جوان حبیبی در گام نخست نمایش قابل قبول مقابل تیم قدرتمند کره‌جنوبی داشتند. هندبالیست‌های ایران قبل از رقابت‌های گزینشی المپیک، اردوهای مستمری در تهران و اصفهان داشتند اما بازی‌های تدارکاتی کمی قبل از این رقابت‌ها داشتند و همین موضوع کار آنها را سخت کرد. به هر روی دیدار امروز هندبالیست‌های ایران برابر کویت سرنوشت‌ساز است و باید دید شاگردان جوان حبیبی چه نتیجه‌ای رقم می‌زنند. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته