دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1398 - 15:22

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور آغاز شد

شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
کد خبر : 441617

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن‌ماه سال 1398 (نوبت بیستم) می‌توانند از امروز تا روز چهارشنبه 8 آبان‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام کنند.


هر داوطلب بر اساس علاقه فقط می‌تواند در یک کدرشته امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام و در امتحان مربوط شرکت کند.


هزینه ثبت‌نام در این آزمون 800 هزار ریال است که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب ثبت‌نام کنند.


آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در روز جمعه 22 آذرماه برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند از روز 19 تا 21 آذرماه کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.


سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه خود به داوطلبان توصیه کرد: با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره کارشناسی، داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند. معدل کارشناسی ترازشده و میانگین وزنی آن‌ها تأثیر 20 درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته