دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1393 - 12:19
موسوی به تنهایی عامل پیروزی یک تیم است

نفرزاده:رسیدن به نیمه نهایی دور از دسترس نیست

سرمربی تیم والیبال وزارت دفاع تهران اظهار کرد: هدف تیم وزارت دفاع رسیدن به نیمه نهایی است. هدفی که به هیچ وجه دور از دسترس نیست.
کد خبر : 4416

فرهاد نفرزاده پس از دیدار تی وزارت دفاع تهران مقابل پیکان که به شکست 3 بر 2 این تیم منجر شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، گفت: در 4 ست ابتدایی این دیدار از حریف خود برتر بودم. من فکر می کنم بازیکنان من دچار غرور شدند و این موضوع سبب شد نتیجه را به حریف واگذار کنیم.


سرمربی تیم وزارت دفاع، با ابراز رضایت از عملرد فنی بازیکنانش در این دیدار ، افزود: این که دیدار با پیکان مبارزه پایاپایی بود برای من قابل تحسین است، آن هم در حالی که تیم حریف از داشتن مهره های قدرتمند بهره مند بود. موسوی به تنهایی می‌تواند عامل پیروزی یک تیم باشد. با این حال بازیکنان من بسیار خوب کار کردند و اگر کمی بیشتر دقت می‌کردند می توانستیم برنده این دیدار باشیم.


وی به برخی تنش‌های ایجاد شده در این دیدار اشاره کرد و گفت: به نظر من قضاوت این مسابقه خوب بود، اعتراضات بازیکنان پیکان در برخی صحنه ها روند خوب بازی را متوقف کرد. به هر حال نباید فراموش کرد که قضاوت دیدارهایی که حساسیت بالایی دارند کار سختی است. اگر اشتباهی در این دیدار رخ داده است بدون شک عمدی نبوده است.


نفر زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم این شکست را جبران کنیم. تیم ما نشان داده است که مقابل هر تیمی می‌تواند بهترین نتایج ممکن را بگیرد. هدف ما حضور در مرحله نیمه‌نهایی است. هدفی که به هیچ عنوان دور از دسترس نیست.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهاد نفرزاده
ارسال نظر
هلدینگ شایسته