دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

هادی طباطبایی: وضعیت خاکپور تا 48 ساعت آینده مشخص می‌شود/ صعود به المپیک مهمتر از صعود به جام جهانی است

مربی دروازه‌بانان تیم ملی امید گفت: با توجه به وضعیت کنونی تیم امید و شرایط سخت پیش رو برای صعود به المپیک نیاز به حمایت ویژه‌ای از سوی مدیران داریم.
کد خبر : 44159

هادی طباطبایی مربی تیم ملی امید در خصوص عملکرد تیم در مسابقات غرب آسیا که در نهایت منجر به قهرمانی این تیم در این بازی‌ها شد، به خبرنگار ورزشی آنا گفت:« تیم ایران در این مسابقات عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودش نشان داد و مقابل تیم‌های خوب غرب آسیا نتیجه خوبی کسب کرد و خوشحال هستیم که نتایج زحمات و سختی که در این مدت کشیدیم را بگیریم. نباید با دست‌کم گرفتن تیم ها ارزش قهرمانی تیم را کم کرد و تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات با آمادگی بالایی در این تورنمنت شرکت کردند.»


وی با بیان اینکه بازی مقابل عربستان سخت ترین بازی ایران در این مسابقات بود گفت:« همه تیم ها در این مسابقات با قدرت ظاهر شدند اما در بازی مقابل عربستان بازی سختی را پشت سر گذاشتیم که در نهایت موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.»


طباطبایی ادامه داد:« ما سعی کردیم در این مدت باور بازیکنان را به یک باور ملی تبدیل کنیم که ارزش پیراهن تیم ملی را بدانند و در زمین مسابقه مردانه برای ایران بازی کنند. خوشبختانه طی این 22 بازی که ایران با حضور کادر فنی جدید انجام داد، موفق شد 20 بازی را ببرد و یک بازی را مساوی کند و تنها در یک بازی نتیجه را واگذار کرد که این نتیجه بسیار خوبی برای تیم ملی امید محسوب می شود.»


مربی تیم ملی امید در خصوص علت استعفای سرمربی تیم ملی و وضعیت کادر فنی تیم امید افزود:« مشکلات به وجود آمده باعث شد تا سرمربی تیم استعفا دهد. اکنون هیچ صحبتی در این مورد نمی‌توان انجام داد. ظرف 48 ساعت آینده وضعیت کادر فنی و خاکپور مشخص می‌شود. اما فدراسیون شاهد و ناظر زحماتی که کادر فنی و بازیکنان و مدیریت تیم کشیدند،است.»


دروازه‌بان سابق تیم ملی کشورمان در مورد وضع تیم ملی امید برای صعود به المپیک گفت:«در ابتدای کار هدف و نگاه کادر فنی صعود به المپیک بود اما اکنون باید همه عوامل دست به دست هم دهیم تا این کار میسر شود. از نظر من صعود به المپیک مهمتر و سخت تر از صعود تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی است. در آسیا در میان تمام تیم‌های قدرتمند این قاره تنها 3 تیم مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کند بنابراین صعود تنها با کمک همه مدیران فدراسیون انجام پذیر است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته