دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1394 - 12:53

مسابقات گرندپریکس منچستر؛ پیروزی اسبقی و حذف ایزدی از دور رقابت‌ها

نخستین روز از مسابقات گرندپریکس منچستر با پیروزی اسبقی و حذف ایزدی از دور رقابت ها آغاز و مبارزات نمایندگان کشورمان در این رقابتهای مهم و حساس در حال پیگیری است.
کد خبر : 44151

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سومین و آخرین مرحله مسابقات گرندپریکس در سال 2015، از صبح امروز (جمعه) با حضور 227 تکواندوکار مطرح و برجسته جهان از 56 کشور و با قضاوت 50 داور بین المللی در شهر منچستر انگلیس آغاز شده است و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.
در نخستین روز این بازی‌ها، مبارزات تکواندوکاران اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، امید عمیدی، سجاد مردانی و شکرانه ایزدی، نمایندگان کشورمان هستند.
در این مسابقات که به G4 معروف است، تنها 31 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی و یک تکواندوکار بعنوان سهمیه آزاد کشور میزبان مجاز به حضور هستند که در پایان به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.
نتایج تکواندو کاران ایران تا این لحظه:
وزن 68- کیلوگرم مردان:
بهنام اسبقی 10 - "توماس افوزنیکو" از استرالیا 2
وزن 67- کیلوگرم زنان:
شکرانه ایزدی صفر - "نور تاتار" از ترکیه 8
با نتیجه کسب شده شکرانه ایزدی از دور رقابت های کنار رفت. نماینده ترکیه نایب قهرمانی المپیک لندن و مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 را در کارنامه داشت. تکواندوکار ترکیه ای در مسابقات گرندپریکس سامسون نیز به مدال برنز دست یافت.


انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی تکواندو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته