دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استراماچونی:

حفظ روند پیروزی‌های استقلال مهم است/ اخراج «دشتی» تصمیم درستی بود

سرمربی تیم استقلال گفت: به بازیکنانم گفته‌ام که باید روند پیروزی‌هایی که داریم را ادامه دهیم و این موضوع اهمیت زیادی دارد.
کد خبر : 441437
15665835793domrjhecl.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه استقلال، آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: بازی فردا قطعاً سخت خواهد بود. این مسئله دلایل مختلفی دارد. دلیل اول این است که ما انرژی زیادی را در مسابقات حذفی گذاشتیم و فشاری که تحمل کردیم علاوه بر فشار فیزیکی، فشار روانی هم برای ما به همراه داشت.


وی ادامه داد: این لیگ برای ما خیلی سخت شده چون سخت است چند بازیکن را در همه بازی‌ها داشته باشم. یکی دیگر از دلایل سخت شدن این بازی، استراحت بیشتر تیم سایپا است. ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم و قطعاً با 100 درصد توان به مصاف آن‌ها می‌رویم.


سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حضور صالح مصطفوی به‌عنوان آنالیزور در کادر فنی تیمش، اظهار کرد: مصطفوی را من می‌شناسم چون با زنگا هم کار کرده است. همکاران من با او در تماس هستند ولی او قراردادی امضا نکرده است.


وی درباره اینکه با اخراج علی دشتی از تمرینات استقلال تیمش یک بازیکن کمتر برابر سایپا دارد، تصریح کرد: بله داشتن یک بازیکن کمتر برای هیچ‌کسی خوب نیست ولی ارزش یک بازیکن به نظم و انضباط اوست. ارزش فنی یک بازیکن با آن چیزی که رفتار حرفه‌ای یک بازیکن است، متفاوت به شمار می‌رود. شما می‌توانید بهترین بازیکن باشید ولی اگر رفتار حرفه‌ای نداشته باشید، خوب نیست. اگر هر بازیکنی در نظم و انضباط تیمی ما حضور نداشته باشد من باز هم این تصمیم درست را می‌گیرم.


استراماچونی در خصوص ادامه روند استقلال عنوان کرد: همان‌طور که گفتم بازی با سایپا برای ما سخت خواهد بود. به دلایل مختلف، من برای این بازی نگرانی‌های خودم را دارم. به همین دلیل به بازیکنانم گفتم که برای ما مهم است به روند پیروزی که در پیش روی داریم، ادامه دهیم. به روشی که حریف بازی می‌کند، آن‌ها توپ مستقیم را در دستور کار قرار می‌دهند و این مسئله کار پرسینگ را برای ما سخت می‌کند. من کمتر دیده‌ام تیمی در لیگ با دو مهاجم بازی کند.


وی در مورد جذب مهاجم خارجی بیان کرد: صادقانه باید بگویم گزینه هایی را به باشگاه ارائه داده‌ام و باشگاه هم گزینه‌هایی را به من معرفی کرده است ولی هنوز درباره فردی نتیجه نهایی حاصل نشده است. ممکن است برای برخی بازیکنان امکان تست شدن در تمرینات را هم در نظر بگیریم. این چیزی است که در اروپا خیلی مرسوم نیست ولی به من گفته‌اند در اینجا این اتفاق رخ داده است. با این حال هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است. مهاجمان مدنظر من آزاد نیستند و به این ترتیب باید تا ژانویه صبر کنم تا بازیکنان مدنظرم را جذب کنم.


استراماچونی در خصوص مشکلات تهاجمی استقلال اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر به آمار سه بازی قبلی توجه کرده باشید و به شکل تیم دقت کرده باشید، تیم ما با یک سیستم خیلی مشخصی بازی می‌کند. این را می‌دانم که اگر یک سیستم جدید را بخواهید اجرا کنید، زمان بر خواهد بود. باید بازیکنان تمام کننده‌ای داشته باشید که بتوانند در این سیستم گلزنی کنند. من نمی‌توانم نقدی به عملکرد بازیکنانم در بازی‌های اخیر داشته باشم چون ما 15-16 موقعیت ایجاد کردیم و موقعیت‌های 70 درصدی داشته‌ایم. من و شما می‌دانیم که اگر بتوانیم در نیمه اول گل بزنیم، می‌توانیم با اختلاف 3-4 گل هم پیروز شویم. باید بهتر شویم تا به موفقیت برسیم. باید تلاش کنیم کلین شیت خود را هم حفظ کنیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته