دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1398 - 19:00
مربی وزنه‌برداری در گفتگو با آنا:

تصمیمات کیانوش به او ضربه زد/ برای شادی روح دخترم به تیم ملی بانوان می‌روم

مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: در مسابقات جهانی تایلند در کنار تیم ملی وزنه‌برداری بانوان بودم و به‌خاطر شادی روح دخترم پیشنهاد مشاور فنی این تیم را پذیرفتم.
کد خبر : 441420
01377672.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه وزنه‌برداری گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی‌اکبر خورشیدی‌فر که به عنوان دستیار در تیم ملی وزنه‌برداری در کنار برخواه حضور داشت، از تیم ملی جدا شد. 


وی در گفتگو با خبرنگار آنا با تأیید این خبر گفت: در مسابقات جهانی تایلند در کنار تیم ملی وزنه‌برداری بانوان بودم و به آن‌ها کمک می‌کردم؛ به همین خاطر تصمیم گرفته شد تا همکاری‌ام را با تیم ملی وزنه‌برداری بانوان ادامه دهم. من هم به‌خاطر شادی روح دخترم و هم‌چنین تیم ملی وزنه‌برداری بانوان که رشته نوپایی است و نیاز به حمایت دارد این پیشنهاد را قبول کردم. من سرباز وطن هستم و برای پیشرفت وزنه‌برداری تمام تلاشم را به‌کار می‌گیرم.


خورشیدی‌فر در مورد وضعیت کیانوش رستمی که قرار بود با او به مسابقات پرو اعزام شود، گفت: کیانوش طبق صحبت‌های رئیس باید در چارچوب فدراسیون تمرین کند و در این چند سال هم که تمریناتش را با این سیستم پیگیری کرد به خودش ضربه زد. امیدوارم که از این به بعد شرایطش تغییر کند و بتواند در چارچوب فدراسیون، بهترین نتیجه را به‌دست بیاورد و سهمیه المپیک را کسب کند. او یکی از وزنه‌برداران خوب ایران است و می‌تواند با کمک فدراسیون موفق شود و به سهمیه برسد. البته که شرایط سختی دارد و باید تلاش کند. 


وی در مورد جایگزینش در تیم ملی وزنه‌برداری گفت: هنوز مشخص نشده است. ضمن این‌که قرار است چند روز دیگر جلسه برگزار شود و من به‌عنوان مشاوره فنی تیم ملی وزنه‌برداری معرفی شود. همان‌طور که گفتم هدف همه ما موفقیت وزنه‌برداری است و فرقی نمی‌کند که در چه پست و سمتی باشیم.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته