دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاخیر و سرگردانی پنج ساعته مسافران یک پرواز

تاخیر پنج ساعته پرواز هواپیمایی آسمان از تهران به بوشهر موجب شد مسافران این پرواز در فرودگاه مهرآباد سرگردان باشند.
کد خبر : 44138

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، فرامرزی از مسافران این پرواز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: پرواز شماره 3914 تهران به بوشهر از خطوط هوایی آسمان قرار بود ساعت 20 امشب انجام شود اما این پرواز بر اساس اعلام مسئولان فرودگاه انجام نشد.


وی یادآور شد: براساس آنچه مسوولان اعلام کرده اند این پرواز قرار است ساعت یک بامداد جمعه انجام شود که البته این امر هم هنوز مشخص نیست.
مسافر پرواز تهران به بوشهر ادامه داد: مسئولان می گویند هواپیمای مورد نظر که قرار بوده مسافران را به بوشهر برساند به دلیل پرواز به محلی دیگر زمین‌گیر می‌شود و با تاخیر به تهران می رسد.
فرامرزی تاکید کرد: مسافران با این توضیحات قانع نشدند و درخواست جمعی ما این است که هواپیمایی آسمان به جای فکر کردن به منافع مالی، هواپیمایی را در اختیار ما قرار داده و به 170 مسافر این پرواز احترام بگذارد.
مسئولان پرواز آسمان در پیگیری های خبرنگار ایرنا اعلام کردند که هواپیمای مورد نظر که قرار بوده مسافران بوشهری را از تهران به این شهر انتقال دهد با تاخیر به فرودگاه مهرآباد می رسد و این پرواز ساعت یک و چهل و پنج دقیقه بامداد جمعه انجام می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته