دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تارتار: تعطیلات لیگ به ما کمک کرد/ شاگردانم انگیزه زیادی دارند

سرمربی راه‌آهن گفت: از سازمان لیگ که یک روز بازی ما را به تعویق انداخت، تشکر می‌کنم.
کد خبر : 44078

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اهواز اظهار داشت:« با توجه به شرایط دو تیم این بازی می‌تواند بازی بسیار حساسی باشد. هر تیمی که این سه امتیاز را بگیرد شرایطش بهتر خواهد شد. در حال‌ حاضر از شرایط خوبی برخوردار هستیم. انگیزه بازیکنانم بسیار بالاست. به طوری که آنها باعث شده‌اند که روحیه من هم بالاتر برود و امیدوارم که بتوانیم بازی خوب و هدفمندی برای روز جمعه ارائه دهیم.»


وی ادامه داد:« با توجه به اینکه تازه به این تیم آمده بودم تعطیلات به ما کمک کرد. تنها مشکل ما بحث بازیکنان تیم ملی امید بود که البته لازم است برای موفقیت‌ تیم امید به آنها تبریک بگویم.»


وی تاکید کرد: «از سازمان لیگ که یک روز بازی ما را به تعویق انداخت تشکر می‌کنم اما از این پس فقط در روزهای فیفا و بازی‌های مهم بازیکنان را به تیم امید خواهیم داد چرا که قانون تغییر کرده و از سویی دیگر بازیکنان که در تیم امید هستند از بازیکنان اصلی تیم راه‌آهن هستند و به آنها نیاز داریم. امیدوارم طوری برنامه ریزی شود که بتوانیم به نحو احسن از بازیکنان‌مان استفاده کنیم.»


سرمربی راه آهن در مورد حسن ایران‌نژاد گفت: «تنها مورد ناراحت کننده مصدومیت ایران نژاد بود که ضربه روحی بزرگ برای ما به حساب می‌آید. امیدوارم که این یک سال زود بگذرد که محسن ایران‌نژاد هم زودتر به تیم ما بپیوندد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب