دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1394 - 14:54

یک روز خاطره‌انگیز در طبیعت برای دختران سمای سمنان

بیش از 100 دانش‌آموز مدرسه دخترانه مرکز سمای دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در اردوی یک‌روزه جمع‌آوری بذر شرکت کردند.
کد خبر : 44041

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جمع‌آوری بذر گیاه بهانه‌ای بود برای برگزاری یک اردوی یک روزه با شرکت 116 نفر دانش‌آموزان پایه پیش دبستانی و دبستانی دخترانه سمای سمنان در ایستگاه تولید نهال شهید داور عموزاده.


رابط پژوهشی و دبیر مدرسه سمای سمنان به عنوان هماهنگ کننده و مجری این برنامه گفت: دانش‌آموزان روحیه لطیف و آموزش پذیری دارند و طبیعت بهترین محیط برای آموزش این نوگلان عزیز است.


منیره امیدیان هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی دانش‌آموزان با طبیعت اعلام کرد و افزود: گسترش تعامل و همکاری بین سازمانی و استفاده از امکانات طبیعی برای آموزش هر چه بهتر دانش‌آموزان از دیگر اهداف برگزاری این اردو بود که با مشارکت و همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان به خوبی محقق شد.


سرپرست معاونت سمای سمنان نیز در این زمینه گفت: با هدف بهبود کیفیت آموزش و ایجاد تنوع در برنامه درسی دانش‌آموزان برگزاری اردو‌های آموزشی تفریحی بخشی از بنامه های سما را به خود اختصاص داده است که اجرای برنامه جمع‌اوری بذر توسط دانش‌آموزان مدارس ابتدایی دخترانه بخشی از این برنامه است.


سهیلا عرب خابوری همچنین با اشاره به راه اندازی مدارس پسران سمای سمنان در سال جاری گفت: مجموعه مدارس سما در سمنان پیش از این تنها در بخش دخترانه فعالیت داشت که امسال در مقطع پیش دبستانی و دبستان پسران هم فعالیت خود را آغاز کردو با جذب دانش‌آموز به سیستم آموزش ابتدایی شهرستان سمنان وارد شد.


اجرای اسکیت و بازی با حلقه از دیگر برنامه‌های مفرح اجرا شده در این اردو بود که در محل ایستگاه تولید نهال شهید داور عموزاده واقع در مجموعه تفریحی پارک سوکان سمنان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته