دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

بادامکی: مقابل استقلال انگیزه‌ام بیشتر می‌شود/ به دنبال 3 امتیاز بازی هستیم

کاپیتان تیم پدیده گفت: مصدومیتی که از ناحیه زانو داشتم کاملا بهیود یافته و آماده بازی مقابل استقلال هستم.
کد خبر : 44033

غلامحسین بادامکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دیدار فردای تیمش برابر استقلال گفت:«‌ بازی بسیار سختی برابر استقلال داریم. این تیم صدرنشین لیگ برتر است و بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب خود دارد. مهره‌های خوب و باتجربه آنها می‌توانند هر تیمی را از پیش رو بردارند. با این حال ما هم ناامید نیستیم و امیدواریم با حمایت هواداران برنده این بازی شویم.»


وی افزود:« شرایط تیمی ما خوب است و تمامی بازیکنان با انگیزه بالایی که دارند آماده این بازی هستند. ما در تعطیلی 20 روزه لیگ تمرینات بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و در 2 بازی دوستانه‌ای که انجام دادیم نتایج خوبی گرفتیم. هر چند می‌دانیم شرایط بازی‌های دوستانه و تدارکاتی با دیدارهای رسمی فرق می‌کند و پیروزی در چنین بازی‌های به مراتب سخت‌تر است.»


کاپیتان تیم پدیده در پاسخ به این سوال که با توجه به پرسپولیسی بودنش همچون گذشته می‌تواند نمایش قابل قبولی برابر استقلال داشته باشد؟ عنوان کرد:« والا من در همه بازی‌ها دوست دارم خوب بازی کنم. البته قبول دارم برابر استقلال کمی انگیزه‌ام بیشتر است. بنابراین حداکثر تلاشم را می‌کنم تا پیروزی تیمم رقم بخورد. امیدوارم بازیکنان جوان تیم با دوندگی خوبی که از خود نشان می‌دهند به بازکنان باتجربه کمک کنند تا بتوانیم صدرنشین لیگ برتر را شکست دهیم.»


وی در مورد اینکه اگر پنالتی گیر تیم پدیده بیاید خودش پشت ضربه می‌ایستد یا بار دیگر فرصت را به محسن یوسفی می‌دهد که ضربه را بزند، تصریح کرد:«‌ گل شدن ضربه پنالتی بسته به شرایط روحی بازیکنی است که ضربه را می‌زند. اینکه محسن مقابل ملوان پنالتی را از دست داد، دلیل نمی‌شود تا پایان فصل پنالتی نزند. امیدوارم فردا داور برای ما پنالتی بگیرد و بتوانیم آن را تبدیل به گل کنیم. مهم نیست چه کسی ضربه را می‌زند. چیزی که اهمیت دارد کسب 3 امتیاز بازی است.»


بادامکی در واکنش به این موضوع که کسب 9 امتیاز در 7 هفته ابتدایی لیگ نگران کننده به نظر می‌آید و با این وضعیت پدیده در هفته‌های پایانی لیگ به مشکلات زیادی برمی‌خورد،‌ بیان داشت:« قبول دارم که ما به اندازه کیفیت بازی‌مان امتیاز نگرفته‌ایم. در بسیاری از بازی‌ها تیم برتر میدان بودیم اما موفق به کسب حداکثر امتیاز نشده‌ایم. به خاطر حضور بازیکنان جدید در ترکیب تیم کمی از لحاظ هماهنگی دچار مشکل بودیم که به مرور زمان این مشکل حل می‌شود. امیدوارم با دقتی که مهاجمین تیم در زدن ضربات آخر از خود نشان می‌دهند از تک تک بازی بهترین امتیاز را به دست آوریم و به زودی به رده‌هایی بهتر از نهمی برسیم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: پدیده استقلال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته