دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1394 - 10:33
با قرائت پیام تسلیت دکتر میرزاده

مراسم یادبود عضو هیأت علمی واحد گرمسار برگزار شد

در مراسمی با حضور سرپرست، هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، یاد و خاطره زنده‌یاد دکتر احسان علیشاهی عضو هیأت علمی واحد گرمسار گرامی داشته شد.
کد خبر : 43997

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم که همسر، پدر و مادر همسر مرحوم شادروان علیشاهی، عضو هیات علمی گروه برق قدرت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز حضور داشتند، پیام تسلیت دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر طاهره میرساردو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار خطاب به خانواده مرحوم علیشاهی قرائت و از خانواده ایشان تجلیل و قدردانی شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با بیان اینکه همه ما در فقدان جوان دانشمند دکتر احسان علیشاهی سوگوار هستیم ضایعه درگذشت این استاد فقید را به خانواده و بازماندگان مرحوم، استادان، کارکنان و دانشجویان ایشان تسلیت گفت.



در ابتدای این مراسم که در مسجد امام جعفر صادق (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شده بود تلاوت آیاتی از کلام الله مجید قرائت و یکی از مداحان اهل بیت (ع) به نوحه خوانی پرداخت و حجت الاسلام سعدالله حسنی به ایراد سخنرانی پرداخت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته