دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گفت‌وگو با رامبد جوان در دومین شماره ماهنامه «چاره»

با ابلاغ بخشنامه حق تخصص، چقدر به حقوقمان اضافه می‌شود؟

دومین شماره ماهنامه صنفی فرهنگی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی «چاره» منتشر شد.
کد خبر : 43935

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دومین شماره ماهنامه چاره با مطالبی خواندنی از جمله گفت‌و‌گو با «رامبد جوان» درباره برنامه خندوانه، گزارشی درباره بخشنامه حق تخصص، گفت‌وگو با حسن یزدانی پدیده کشتی ایران و دانشجوی واحد قائمشهر، خاطراتی از کارکنان دانشگاه، گفتگو با سیمه جمشیدزهی کارمند خانم واحد خاش، گفت‌وگو با استاد نمونه کشوری دانشگاه آزاد اسلامی، اخبار کارکنان، اعضای هیات علمی و خانواده ها منتشر شد.


همچنین در این شماره مطالبی از جمله صفحات نامه‌ها، پیامک‌ها و ایمیل‌های کارکنان، صفحات آثار ادبی و هنری کارکنان، صفحات طنز، صفحات سلامت و بهره‌وری، بسته فرهنگی، آی تی و تست روانشناسی و جدول را از نظر خواهید گذراند.


ماهنامه چاره مجله صنفی و فرهنگی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است که از سوی مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می‌شود.


در این ماهنامه برای نخستین بار سامانه پیامکی «صدای کارمند» با شماره 3000300149 ویژه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مطالب کارکنان در مجله چاره راه اندازی شده است که بی واسطه، صدای شما در ماهنامه کارکنان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان خواهد بود.


راه های ارتباطی با مجله چاره نیز chareh.iau@gmail.com - chareh@iau.ac.ir و شماره تلفن 02147352631 است که پذیرای مطالب و نظرات شما پیرامون مسائل صنفی و فرهنگی کارکنان است.


ماهنامه چاره را این‌جا ببینید



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته