دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1393 - 08:24
در گفت‌وگو با آنا

موسی‌خانی: باید برای تحقق سیاست‌ها و رهنمودهای آیت‌الله هاشمی در دانشگاه برنامه‌ریزی کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تاکید کرد: باید به طور قطع برای تحقق سیاست‌ها و رهنمودهای مسئولان دانشگاه آزاد بویژه آیت‌الله هاشمی در اجلاس شصت و نهم، برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.
کد خبر : 4393

دکتر مرتضی موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به برگزاری شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد و بیان سیاست‌ها و راهبردها از سوی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: همیشه از رهنمودهای رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه که با یک فصیرت همراه بوده است، استفاده کرده‌ایم.


وی همچنین سخنان دکتر میرزاده در راستای ارائه راهبردهای دانشگاه در یک سال آینده را یادآور شد و افزود: رئیس عالیه دانشگاه به دلیل تجارب ارزشمند و ید طولایی که در آموزش عالی و پژوهش کشور دارد، رهنمودهای بسیار خوبی در اجلاس شصت و نهم دانشگاه آزاد اسلامی ارائه داد و همه روسای واحد استفاده کردند.








رئیس واحد قزوین با پیشنهاد اینکه در آینده بحث و گفت‌وگو در کمیسیون ها با در نظر گرفتن زمان بیشتری صورت گیرد، ابراز امیدواری کرد که خط مشی تبیین شده در این دوره از اجلاس در اجلاس های بعدی استمرار و توسعه پیدا کند و دقت و تبادل نظر بیشتری را در کمیسیون‌ها شاهد باشیم

موسی‌خانی، برگزاری اجلاس شصت و نهم را دارای دستاوردهای سودمند، خوب و مناسب دانست و با ارزیابی مثبت آن تاکید کرد: باید به طور قطع برای تحقق سیاست‌ها، راهبردها و رهنمودهای مسئولان دانشگاه بویژه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برنامه ریزی مناسب و خوبی داشته باشیم و با جدیت سیاست ها و رهنمودها را دنبال و در دانشگاه پیاده‌سازی کنیم.


رئیس واحد قزوین با توجه به ضرورت‌های نظام، فشارهای محیطی، تحریم‌ها و همچنین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های نظام در راستای اقتصاد بدون نفت ، رسالت روسای واحد دانشگاهی را سنگین دانست و اظهار کرد: همه باید در این راه مصمم بوده و با تلاش بیشتر برای پیاده‌سازی این رهنمودها و بیانات، برنامه‌ریزی داشته باشیم.


وی با توجه به برگزاری کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی این اجلاس به آنا گفت: با توجه به بحث‌ها و گفت‌وگوها در هر کمیته و کمیسیون‌، این تبادل نظر و انتقال تجربه می‌تواند در دانشگاه‌ها پیاده‌سازی شود و برای حل مشکلات واحدهای دانشگاهی راهگشا باشد.


رئیس واحد قزوین با پیشنهاد اینکه در آینده بحث و گفت‌وگو در کمیسیون ها با در نظر گرفتن زمان بیشتری صورت گیرد، ابراز امیدواری کرد که خط مشی تبیین شده در این دوره از اجلاس در اجلاس های بعدی استمرار و توسعه پیدا کند و دقت و تبادل نظر بیشتری را در کمیسیون‌ها شاهد باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین خاطرنشان کرد که این اجلاس‌ها با توجه به اینکه دانشگاه می‌تواند در خدمت جامعه هم باشد، می‌تواند با حضور مسئولان دولتی برگزار شود تا تعامل بیشتر و بهتری با آنها داشته باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته