دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود

امام جمعه زاهدان: درخشش دانشجویان باید به عرصه بین‌المللی برسد

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دانشجویان ثروت و سرمایه‌های این کشور و نظامند و باید درخش‌شان از سطح کشور هم بالاتر باشد و به عرصه بین‌المللی برسد.
کد خبر : 43929

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با تبریک به دانشجویان مهمترین سرمایه برای توفیق تحصیل دانشجویان را عزم و اراده پولادین و انتخاب صحیح دانشجو دانست و گفت: انسان‎های دارای سرمایه اراده، انسان‎هایی ثروتمند، برخوردار و بهره‎مند و انسان‎های فاقد عزم و اراده، انسان‎های تهیدست و زبون هستند.


وی افزود: در دین مبین اسلام ملاک تشخیص پیامبران را عزم و اراده آنها دانسته‎اند، پیامبران اولوالعزم و غیر اولوالعزم آمده‌اند و فقط 5 نفر از این پیامبران به عنوان پیامبران اولوالعزم برگزیده شده‎اند یعنی پیامبرانی با اراده پولادین.


امام جمعه زاهدان خطاب به دانشجویان با بیان اینکه ورود به دانشگاه یک توفیق است، گذار از این مرحله و درخشیدن در آن یک توفیق است اما پایان کار نیست بلکه آغاز کار است، اظهار کرد: سعی کنید زندگی‎تان را مهندسی و سیاست‎گذاری کنید تا آینده‎ای مناسب را برای زندگی‎تان مهیا کنید. دانشگاه پایگاه توفیقات بی‎نظیری است که فرصت‎های طلایی را به انسان هدیه می‎دهد.


کمالیان: دانشجویان با حضور در یک محیط علمی باید بتوانند در کسب دانش و کسب مهارت‌های اجتماعی تجربه‎ای بیش از گذشته به دست بیاورند و در آینده‎ای نه چندان دور از این تجربیات در زندگی خود استفاده کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم با تبریک به دانشجویان جدیدالورود گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی آشنایی دانشجویان با ساختار دانشگاه و از فعالیت‎های دانشگاهی است که در آن مشغول به تحصیل هستند.


امین‎رضا کمالیان افزود: دانشجویان با حضور در یک محیط علمی باید بتوانند در کسب دانش و کسب مهارت‌های اجتماعی تجربه‎ای بیش از گذشته به دست بیاورند و در آینده‎ای نه چندان دور از این تجربیات در زندگی خود استفاده کنند.


این مسئول خاطرنشان کرد: شما دانشجویان گرامی در دانشگاهی مشغول به تحصیل شده‎اید که از مجهزترین امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی برخوردار است و تمام تلاش خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی شما دانشجویان با استعداد به بالاترین درجات علمی، آموزشی و فرهنگی است.


وی خواستار حضور چشم‎گیر دانشجویان در انجام فعالیت‎های علمی و فرهنگی شد و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با کسب رتبه‎های برتر در عرصه‎های علمی، فرهنگی و ورزشی امتیازات بالایی در کارنامه‎ی درخشان آموزشی و پژوهشی خود دارد و کسب این رتبه‎های برتر به دلیل حضور فعال دانشجویان در انجام فعالیت‎های پژوهشی است.


در این مراسم که دو روز به صورت جداگانه برای دانشجویان خواهر و برادر در سالن کنفرانس علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد از دانشجویان برتر رشته‎‎های مختلف تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته