دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1394 - 15:54

مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز معرفی شد

حسن زمانی‌پور از کارمندان فعال و خوش اخلاق واحد نی‌ریز در حکمی از سوی ستاری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، به سمت سرپرست حراست واحد نی‌ریز معرفی شد.
کد خبر : 43913

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد نی‌ریز در مراسم اعطای حکم از سوی رئیس مرکز حراست دانشگاه به زمانی‌پور که با حضور نمایندگان اداره اطلاعات نی‌ریز و اعضای هیات رئیسه واحد نی‌ریز برگزار شد، از درایت و شجاعت دکتر میرزاده به ویژه در بحث تصویب رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد تشکر و با قدردانی از زحمات و خدمات همه روسای قبلی واحد نی‌ریز، گزارش مختصری از عملکرد واحد نی‌ریز و تاریخچه این واحد ارائه کرد.


دکتر محمد شعبانی با قدردانی از زحمات همه مسئولان پیشین حراست در واحد نی‌ریز به ویژه نوربخش و خرمی گفت: امروزه نیاز به امنیت در سطح جامعه یکی از ضروریات است و پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) نیز در اهمیت مقوله امنیت تاکید دارند که دو نعمت است که مورد غفلت قرار می‌گیرند یکی عافیت و سلامت و دیگری امنیت.


شعبانی با توجه به این که ایجاد محیط امن نیازمند داشتن یک سیستم منظم است، افزود: یکی از اعضای حساس و حیاتی بدن انسان که بیشترین اطلاعات را دریافت می‌کند چشم انسان است و حراست‌ها در واقع به منزله چشم بیدار مجموعه عمل می‌کنند، بنابراین باید آگاهی و اشراف کاملی بر مجموعه داشته باشند.


شعبانی:‌ یکی از اعضای حساس و حیاتی بدن انسان که بیشترین اطلاعات را دریافت می‌کند چشم انسان است و حراست‌ها در واقع به منزله چشم بیدار مجموعه عمل می‌کنند، بنابراین باید آگاهی و اشراف کاملی بر مجموعه داشته باشند

رئیس واحد نی‌ریز، بازوان اصلی یک رئیس واحد را در ایجاد محیطی صمیمی و امن حراست واحدها دانست و دو وظیفه اصلی حراست‌ها را حفاظت همه جانبه از منابع انسانی و حفظ و ارتقا توان امنیتی برشمرد و به برخی ویژگی‌های مسئولان حراست: مشاوره دادن به مافوق و احقاق حقوق همه پرسنل و دانشجویان عنوان کرد.


شعبانی، قدرت طلبی، چندپیشگی، فردگرایی و خودمحوری، وام‌دار بودن به دیگران حتی رئیس واحد و فقدان اختیارات کافی را از جمله علل ضعف حراست‌ها برشمرد و با تبریک به زمانی‌پور وی را فردی باهوش، آرام، زیرک و فعال معرفی کرد که دارای سابقه خدمت چند ساله در حوزه حراست دانشگاه است.


در ادامه مدیر حراست دانشگاه آزاد استان فارس با تبریک این سمت به زمانی‌پور و عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: الحمدلله در واحد نی‌ریز به لطف حضور چند ساله دکتر شعبانی و مدیریت وی، هیچگونه مشکل امنیتی تاکنون نداشته‌ایم و بدون شک این مهم با همکاری، خواست و اراده همه عزیزانی که در این واحد زحمت می‌کشند، رقم خورده است.


حبیبی با بیان این مطلب که کسی در حراست موفق است که بتواند پیشگیری از وقوع یک حادثه و رویداد کند، از زحمات همه مدیران پیشین حراست در واحد نی‌ریز تشکر کرد و در توصیه‌ای خطاب به همه همکاران به ویژه مسئولان حراست واحدهای دانشگاهی افزود: همه همکاران با سر لوحه قرار دادن تعالیم تربیتی قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، سعی کنند هر روز حداقل یک صفحه از کلام‌الله مجید را تلاوت کنند.


در پایان این مراسم حکم ارسالی از سوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، از سوی رئیس واحد نی‌ریز به حسن زمانی‌پور اعطا شد و همه حاضران در این جلسه برای وی آرزوی موفقیت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته