دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1394 - 15:55

قلی‌پور: باید قدر نعمت خدادادی دانشگاه آزاد اسلامی را بدانیم

سرپرست واحد بابل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک تحفه و هدیه الهی است پس ما باید قدر این نعمت خدادادی را بدانیم و شکر آن را بجا می‌آوریم.
کد خبر : 43907

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام دکتر حسن قلی‌پور در جمع روسای واحدها و مراکز استان مازندران به میزبانی واحد بابل، ارتقاء کیفیت علمی در دانشگاه را مهم و ضروری خواند و اظهار کرد: موفقیت یک امر اتفاقی نیست که آسان بدست بیاید و رسیدن به آن نیاز به برنامه‌ریزی و تلاش و کوشش دارد و همین که شما در مسیر علم، دانش، تعالی و شکوفایی دانشجویان قدم برداشته‌اید، خود نخسیتن گام در مسیر پیشرفت و موفقیت است.


سرپرست واحد بابل با توجه به تأسیس نخستین دانشگاه آزاد اسلامی در استان مازندران، گفت: به دستور دکتر جاسبی با دست خالی و حمایت برخی از مسئولان وقت به اتفاق دکتر گرجی کار را در شهرستان قائم‌شهر شروع کرده‌ایم، به لطف خدواند متعال امروز استان مازندران دارای 14 واحد دانشگاهی است که امکانات فراوانی در عرصه علم و دانش فراهم کرد، نگذارید این نعمت بزرگ که با تلاش و رنج بسیار بدست آمده از دست برود.


قلی‌پور اضافه کرد: سرعت بخشیدن به برنامه‌های راهبردی دانشگاه باید بیشتر مورد توجه همکاران قرار گیرد، ما در مازندران حکم یک واحد و یک مجموعه را داریم، امیدوارم به دور از هرگونه حاشیه‌سازی بتوانیم به لحاظ کیفیت آموزشی و پژوهشی و تولیدات علمی این استان را در سطح کشورمطرح کنیم.


وی اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و خوش رفتاری و ارزش نهادن به فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان در فضای در تمام سطوح مهمترین حرکتی است که موجب شکوفایی و تعالی دانشگاه می‌شود.


این جلسه به ریاست دکتر نیازآذری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و با حضور روسای واحدها و مراکز آموزشی واحدها استان در سالن کنفرانس دانشکده علوم انسانی واحد بابل برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته