دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1394 - 12:29

پیکر خبرنگار جان‌باخته شبکه خبر در فاجعه منا تشییع شد

پیکر سید حمیدرضا حسینی خبرنگار جان‌باخته شبکه خبر در فاجعه منا بر دوش اصحاب رسانه و مردم تشییع و برای خاکسپاری راهی بهشت زهرا (س) شد.
کد خبر : 43879

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در این مراسم علاوه بر خانواده و همکاران این خبرنگار جان‌باخته، محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، سردار احمد رضا رادان، فیض الله عرب سرخی، علی اصغر پورمحمدی معاون سیما و پیمان جبلی معاون خبر صدا و سیما و جمعی از دیگر فرماندهان لشکری و مسئولان کشوری حضور داشتند.


این مراسم از مقابل مسجد بلال و با خواندن زیارت عاشورا آغاز و پس از اقامه نماز میت توسط حجت الاسلام رستگارنژاد تشییع پیکر سید حمیدرضا حسینی با مداحی و نوحه خوانی احمد نیک بختیان ادامه یافت.


سپس پیکر این خبرنگار با نوای یا حسین (ع) و در میان اشک و اندوه حاضران به سمت قطعه 50 شهدای رسانه در بهشت زهرا (س) تشییع شد.


حاضران در این مراسم با در دست داشتن عکس‌هایی از حمیدرضا حسینی، شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر می‌دادند.


سید حمیدرضا حسینی، خبرنگار شبکه خبر در این فاجعه انسانی جانش را از دست داد و بعد از گذشت سه هفته، روز گذشته به کشور بازگردانده شد. مراسم یادبود این خبرنگار امروز - چهارشنبه - از ساعت 15:30 تا 17 در مسجد بلال صدا و سیما برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: فاجعه منا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته