دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار خود با مسئولان استانی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان

فرماندار بندر لنگه: دانشگاه آزاد اسلامی بخش عمده‌ای از نیاز علمی کشور را رفع کرد

فرماندار بندر لنگه با توجه به نوع نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه و عملکرد موثر این مجموعه در پیشرفت و توسعه کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مجموعه علمی و فرهنگی در کشور توانسته با خدمات ارزنده خود، بخش عمده‌ای از نیاز علمی جامعه را مرتفع سازد.
کد خبر : 43849

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اسماعیل پاسلار در دیدار خود با مسئولان استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، کیفی سازی و ارتقاء سطح علمی دانشگاه در این شهرستان خواستار شد و گفت: افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی به عنوان مطالبه مردم این منطقه از مهمترین اقداماتی است که باید صورت پذیرد.


این مسئول، تعلیم و تربیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی جامعه و کشور را کاری بسیار ارزشمند دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با تامین نیروی انسانی متخصص و با تزریق آن به شریان دستگاههای اجرایی ،زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کرده است.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این دیدار با توجه به عملکرد مدیریت دانشگاه و نوع نگاه سازنده وی در راستای اعتلای کشور گفت: تصمیمات و ساختار جدید دانشگاه در طول تصدی دکتر میرزاده موج رضایتمندی در این مجموعه دانشگاهی و کشور به همراه داشته است.


مهدی باقری، گسترش تحصیلات تکمیلی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان را از اقدامات مهم و کارگشا در کشور یاد کرد و افزود: پیگیری و اخذ مجوزهای لازم برای گسترش و راه‌اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی مورد نیاز بازار کار در استان‌ها، بیانگر مسولیت پذیری دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به آینده کشور را دارد.


رئیس واحد بندرعباس با توجه به نگاه دو جانبه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور گفت: دانشگاه علاوه بر اینکه تلاش می کند تا با مدیریت منابع و کاهش هزینه‌های خود و با ورود به بخش‌های اقتصادی جایگاه خود را در کشور تثبیت کند، فراهم کردن شرایط لازم برای تحقق اهداف بلند جامعه نیز دنبال می‌کند.


وی گفت: با توجه به ظرفیت بالا و فضای آموزشی مناسب این دانشگاه در نظر داریم تا با افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی مورد نیاز شهرستان بندرلنگه، این واحد دانشگاهی را به بزرگترین قطب تحصیلات تکمیلی غرب استان تبدیل کنیم.


باقری در این دیدار ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با دستگاه‌های اداری شهرستان خواستار شد و تصریح کرد: با تعامل و همدلی مسئولان باید تلاش شود تا کشور به اهداف و جایگاه واقعی خود برسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته