دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1394 - 10:17

بازدید معاون نوبخت از شرکت واگن‌سازی تهران

غلامرضا شافعی، معاون نظارت راهبردی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری و هابیل درویش، مدیرعامل متروی تهران و هیات همراه از شرکت واگن‌سازی تهران بازدید کردند.
کد خبر : 43804

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت واگن‌سازی تهران، در این بازدید، درویش ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت واگن سازی تهران توضیحاتی درخصوص فعالیت‌ها و پیشرفت‌های خطوط متروی تهران ارائه داد.


علی محمد قلی‌ها، مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران نیز با اشاره به ظرفیت تولید و مونتاژ در این شرکت گفت: شرکت واگن‌سازی تهران برای تعامل و همکاری با سایر واگن‌سازان معمولا بدنه کربن استیل را از شرکت‌های داخلی تامین و بدنه واگن‌های دوطبقه را بصورت کامل در کارخانه تولید می‌کنند.


وی افزود: واگن‌سازی تهران تاکنون حدود 760 واگن مترو را تحویل داده و ساخت و مونتاژ 160 دستگاه واگن دوطبقه خط تهران-گلشهر را نیز با موفقیت به انجام رسانده و همچنین 12 دستگاه واگن دو طبقه را نیز برای خط مهرشهر-هشتگرد تحویل داده است.


مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران تصریح کرد: اکنون کار ساخت 455 دستگاه واگن به پایان رسیده و پروژه واگن‌های بدنه آلومینیومی خط 4 را نیز در دست اقدام دارد که تا پایان سال آینده به پایان خواهد رسید.



انتهای پیام/

برچسب ها: متروی تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته