دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1394 - 11:12

60 ضربه شلاق، مجازات طراح وبلاگ جعلی مشابه سایت اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار

جاعل ایجاد‌کننده وبلاگ جعلی سایت اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بر اساس رای نهایی دادگاه به 60 ضربه شلاق محکوم شد.
کد خبر : 43802

کارشناس امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در گفت‌وگو با آنا در این باره توضیح داد و اظهار کرد: فردی که اقدام به ایجاد سایت جعلی مشابه سایت اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و انتشار تصاویر و متون مستهجن در فضای مجازی کرده بود با شکایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به 60 ضربه شلاق محکوم شد.


ابوالقاسم طاهری با بیان اینکه متهم«م . ع» فرزند حسین چندی قبل اقدام به ایجاد یک وبلاگ جعلی در فضای مجازی مشابه سایت اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار کرده بود، افزود: متهم در آن وبلاگ متون و تصاویر مستهجن درج و در فضای مجازی اقدام به انتشار خبر "هک شدن سایت دانشگاه آزاد گرمسار با تصاویر مستهجن" و "تصاویر غیراخلاقی در سایت دانشگاه" کرده بود که با پیگیری سریع مسئولان واحد گرمسار این وبلاگ جعلی مسدود و مراتب برای پیگیری به پلیس فتا گزارش شد.


طاهری ادامه داد: متهم بلافاصله از سوی پلیس فتای استان سمنان شناسایی، دستگیر و به اتهام خود اعتراف کرد.


وی خاطرنشان کرد: طی شکایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار علیه «م . ع» به اتهام جعل و انتشار اکاذیب در فضای مجازی و توهین به اشخاص بر اساس رای شعبه 102 دادگاه کیفری دو شهرستان گرمسار به تحمل 60 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته