دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1394 - 09:48

بازدید اعضای هیات عالی نظارت منطقه3 از دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول

اعضای هیات عالی نظارت منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی از از فضاهای آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول بازدید کردند.
کد خبر : 43787

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اعضای هیات عالی نظارت منطقه 3 متشکل از حجت‌الاسلام دکتر سیدعلی میرابراهیمی معاون هیات به نمایندگی از دکتر احمد شاهورانی رئیس هیات عالی نظارت منطقه 3 و مدیران استانی، محمداسماعیل دائمی مدیر هیات عالی نظارت استان گلستان و حجت‌الاسلام محمد شفیعی مدیر هیات عالی نظارت استان مازندران، دکتر نقد بیشی نماینده دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد، رامین بازبندی مشاور و مدیر دفتر منطقه 3 به همراه دکتر آرین ساطعی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول بازدید به عمل آوردند و وضعیت این واحد را مورد ارزیابی قرار دادند.


هیات عالی نظارت در این بازدید با هیات رئیسه واحد علی آباد کتول تشکیل جلسه داد.



معاون هیات عالی نظارت منطقه 3 دانشگاه آزاد با بیان توضیحاتی درباره ساختار هیات نظارت در هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیات عالی نظارت هیات موسس با نظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مدیریت دکتر علی‌محمد نوریان نظارت بر عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای تحقق اهداف عالیه بر عهده دارد. از آنجا که دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر توسعه قرار دارد ما باید فعالیت‌های این دانشگاه را در حد بین‌المللی پیش ببریم.


حجت‌الاسلام دکتر سیدعلی میرابراهیمی با بیان اینکه هدف این هیات، نظارت مستمر بر عملکرد دانشگاه‌هاست و رسالت آن، شناسایی نقاط قوت و تقویت آنها و برطرف کردن نقاط ضعف موجود در دانشگاه‌هاست، افزود: واحد علی‌آباد کتول بر اساس دستورالعمل‌ها و فرم‌هایی که تهیه‌شده مورد ارزیابی قرار گرفته است تا نقاط قوت و ضعف آن مشخص شود.



در ادامه این جلسه دکتر نقد بیشی نماینده دبیرخانه هیات موسس به بیان وظایف دبیرخانه، ساختار، اهداف و برنامه‌های آن پرداخت و به سوالات پیش آماده در این باره پاسخ داد.


دکتر علیرضا لادن مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول نیز گزارشی را درباره عملکرد این واحد ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته