دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون سما واحد رشت: باید با کاهش ضعف‌ها وضعیت بهتری را برای مجموعه سما رقم بزنیم

معاون سما واحد رشت با تاکید بر توسعه فعالیت‌ها در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی گفت: سما پتانسیل لازم را برای ارتقای جایگاه به عالی دارد و باید از فرصت‌ها بهره جست و با کاهش ضعف‌ها وضعیت بهتری را برای مجموعه سما رقم بزنیم.
کد خبر : 43777

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رحمت علی صابری حقایق در جلسه شورای هماهنگی سما واحد رشت که با حضور دکتر ابراهیم باوفا رئیس آموزشکده و معاونان و مدیران سما واحد رشت برگزار شد، توسعه مهارت را از جمله وظایف سما دانست و اظهار کرد: توانمندسازی کارکنان، آموزش‌های کوتاه مدت و استفاده از ایده‌های خوب و خلاقانه می‌تواند در تقویت جمع مدیریتی سازمان مثمر باشد.


معاون سما واحد رشت با توجه به ماهیت دووجهی فعالیت‌ها در سما گفت: یک وجه فعالیت مربوط به مدارس و وجه دیگر آن آموزشکده بوده که برای پیشبرد این روند بهترین گزینه حرکت به سمت استانداردسازی فرایندها است.


دبیر شورای سیاستگذاری سما استان گیلان افزود: در سیستم‌های پویا و کارآمد افراد مرتب با هم در ارتباط هستند و این به منزله تداخل کارها نیست چون اهداف در سازمان‌های پویا مشترک هستند.


در ادامه این نشست هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نکته‌نظر خود درباره راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف آموشی و برنامه‌های اجرایی واحد خود در سال تحصیلی 95-94 پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته