دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1394 - 17:02

دانشگاه آزاد اسلامی بافق همایش ملی ژئوتکنیک برگزار می‌کند

دانشگاه آزاد اسلامی بافق با مشارکت مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی دفتر منطقه‌ای جنوب شرق، نخستین همایش ملی ژئوتکنیک را در اسفند سال جاری برگزار می‌کند.
کد خبر : 43742

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر اجرایی همایش ملی ژئوتکنیک گفت: اعتلای روحیه پژوهش و جستجوگری در جامعه علمی و دانشگاهی برای کسب اطلاع از آخرین یافته‌های جدید علم و دانش در زمینه ژئوتکنیک و علوم مرتبط با آن از اهداف اصلی این کنفرانس است که امیدواریم با ایجاد زمینه لازم برای برقراری ارتباط مستقیم و رودرروی پژوهشگران و علم‌آموزان و انتقال تجربیات، به این مهم دست یابیم.


محسن سلیمان دهکردی، مهمترین محورهای علمی این همایش را، ژئوتکنیک و سازه‌های زیرزمینی، سدهای خاکی، ژئوتکنیک و معدنکاری، ژئوتکنیک راه آهن، ژئوتکنیک و محیط زیست، ژئوتکنیک و سازه دریایی، ژئوتکنیک و زمین‌شناسی مهندسی برشمرد و افزود: دانش پژوهان و علاقه‌مندان به ژئوتکنیک می‌توانند تا 22 آبان 94 نسبت به ثبت‌نام و ارسال چکیده مقالات به www.conference.bafgh- iau.ac.ir اقدام کنند.


سلیمان دهکردی با توجه به حامیان این کنفرانس افزود: پایگاه همایش‌های علوم جهان اسلام و سیویلیکا از جمله حامیانی هستند که موافقت خویش را با برگزاری این رویداد علمی در دانشگاه آزاد اسلامی بافق اعلام کرده‌اند.


دبیر اجرایی همایش با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بافق پیش از این کنفرانس ملی معدن را به شایستگی برگزار کرده، ابزار امیدواری کرد: شرکت‌های صنعتی مرتبط بتوانند با مشارکت در این زمینه بسترهای لازم را برای ارتباط مستمر دانشگاه و صنعت فراهم آورند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته