دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

وحید شمسایی: با بازیکنان تیم ملی تماس نگرفتم/ نمی‌توانند از روی هوا به من تهمت بزنند

سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت: رزومه وحید شمسایی برای همه مشخص است و کسی نمی تواند ادعای بی اساسی داشته باشد. ناظم الشریعه و افتخاری باید درباره تماس مشکوک بازیکنان توضیح دهند.
کد خبر : 43716

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه با حواشی بسیار زیادی همراه بود. بعد از این بازی محمد ناظم الشریعه سرمربی این تیم از سمت خود استعفا داد. در جریان این حواشی سرمربی مستعفی این تیم مدعی شده است که رفتارهای مشکوکی در تیم ملی وجود دارد و بعضی‌ها خارج از تیم ملی با بازیکنان برای کم کاری تماس گرفته‌اند. صبح امروز هم انگشت اتهام به سمت وحید شمسایی رفت. این در حالی است که شمسایی پیشتر نامزد سرمربی‌گری در تیم ملی فوتسال بود.


وحید شمسایی در واکنش به این موضوع به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «تهمتی که به من وارد شده باید بررسی شود و نمی توان از روی هوا ادعایی را مطرح کنند. هم اکنون با این ادعا جامعه فوتسال به یکدیگر بدبین شده اند. اگر کسی با بازیکنان تیم ملی فوتسال تماس گرفته است باید ماجرا مشخص شود و در صورت اثبات این موضوع هم تماس گیرنده و هم بازیکنانی که با آنها تماس گرفته شده باید از فوتسال اخراج شوند.»


شمسایی گفت: «همه اهالی فوتسال باید به فکر یکدیگر باشند. آدم‌ها فوتسال را بزرگ می کنند این ادعا برای بازیکنان تیم ملی هم بد است. بازیکنان، سرباز تیم ملی هستند و با این ادعاها زیر سوال می‌روند. اگر پشت پرده دست‌هایی هست، آن را رو کنند و بگویند.«


آقای گل فوتسال جهان در ادامه خطاب به کسانی که او را درگیر این حواشی کردند گفت: «من از قدیمی های این رشته هستم و رزومه ام برای همه کاملا مشخص است. من هیچ وقت با بازیکنان تیم ملی تماس برقرار نکردم. زمانی که من نامزد سرمربی‌گری در تیم ملی بودم، ناظم الشریعه را به عنوان دستیارم انتخاب کرده بودم اما وقتی باشگاه تاسیسات دریایی با دو شغله بودن من موافقت نکرد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی انتخاب شد. من با او ارتباط صمیمانه و گرمی دارم. ما هر روز با هم در ارتباط هستیم و درباره تیم ملی و بازیکنانم با هم صحبت می‌کنیم.»


وی همچنین اظهار داشت: «هم اکنون پنج بازیکن تاسیسات دریایی در خدمت تیم ملی هستند و اصلی‌ترین ضرر به من وارد شده است چرا که مجبورم با تعداد کمی از بازیکنانم تمرین کنم. آن‌وقت این ادعا که شاید تماس از طرف وحید شمسایی بوده است واقعا تعجب برانگیز است. اما با این حال از نظر من باید سه بازیکن دیگر هم به تیم ملی بیایند. در این مدت از تیم ملی حمایت کرده‌ام و هر کسی که با بازیکنان تماس گرفته و خواسته است کم کاری کنند، باید شناسایی و به همه معرفی شود.«


شمسایی در پایان عنوان کرد: «ناظم الشریعه و افتخاری باید درباره این موضوع که تماس مشکوک به بازیکنان شده است توضیح دهند. حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید بازیکنانی که با آنها تماس گرفته شده را شناسایی و از طریق مخابرات این موضوع را پیگیری کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته