دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توضیح معاون فنی بیمه ایران درباره حذف کوپن بیمه‌نامه شخص ثالث

معاون فنی بیمه ایران درباره طرح فروش بیمه‌نامه الکترونیکی و حذف فیزیکی برش کوپن بیمه‌نامه شخص ثالث این شرکت توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر : 43688

محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آنا با بیان اینکه بیمه ایران اکنون به صورت تمام الکترونیک در حال فعالیت است، گفت: سیستم این شرکت به صورت الکترونیک خسارت را پرداخت می‌کند.


وی افزود: در گذشته سیستم اداری به صورت الکترونیک نبود و چون بیمه‌ها قدرت تشخیص این را نداشتند که چه تعداد خسارت را پرداخت کرده است، از کوپن استفاده می‌کردند.


حیدری با بیان اینکه مردم از نظر روانی به این کوپن‌ها عادت کرده‌اند، عنوان کرد: ما از نظر ساختار بیمه‌گری دیگر نیازی به این کوپن‌ها نداریم و بعد از آمادگی مردم در این زمینه آن را حذف خواهیم کرد.


وی گفت: اکنون از هر جای ایران شماره بیمه‌نامه خود را ارائه کنید، تمام اطلاعات شما در دسترس خواهد بود و شرکت می‌تواند تشخیص دهند که چه تعداد خسارت پرداخت کرده‌ است.


معاون فنی بیمه ایران در واکنش به اظهار نگرانی نمایندگان این شرکت نسبت به توسعه فروش الکترونیک و کاهش فروش آنها نیز گفت: نمایندگی‌ها به فروش خود ادامه خواهند داد و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته