دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1394 - 14:48

رونمایی از تولید بخاری ترموالکتریکی پیشرفته در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

مراسم رونمایی از تولید بخاری ترموالکتریکی پیشرفته از سوی شرکت ایران گرما در سالن غیاث‌الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.
کد خبر : 43683

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این مراسم اظهار کرد: باعث افتخار دانشگاه است که شرکت صنعتی ایران گرما برای رونمایی از این اختراع، دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کرد و این برای دانشگاه باعث امید است که در جمع صاحبان صنایع و مدیران کشور هستند.


دکتر مهدی اخباری افزود: بی‌شک در سایه تعامل بین صنعت و دانشگاه می‌شود به سرعت بیشتری در تولید و اختراع در زمینه‌های صنعتی دست یافت.


اخباری گزارشی از دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برای حضار ارائه داد و اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با داشتن ده‌ها کارگاه و آزمایشگاه آمادگی کامل دارد با صاحبان صنایع و مدیران صنعتی کشور و شهرستان ارتباط و تعامل داشته باشد.


مجری و مخترع این طرح نیز در این مراسم گفت: این بخاری به همت یک گروه هشت نفره متخصص داخلی در کاشان طراحی و تولید شد.


مهندس محمد ناصری افزود: این بخاری بدون هیچ مشابه خارجی قادر است انرژی گرمایی را در کوتاه‌ترین زمان به انرژی الکتریکی تبدیل کند.


وی با بیان اینکه این بخاری به شماره 1026 در اداره کل مالکیت صنعتی به ثبت رسید، گفت: برای طراحی و ساخت این وسیله گرمایشی در مدت پنج سال بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته