دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1394 - 14:39

سردار جعفری نسب: دشمن با استفاده از فناوری‌های جدید درصدد آلوده کردن فضاهای دانشگاهی است

فرمانده ناحیه انتظامی استان مازندران گفت: دشمنان می‌دانند ایران از لحاظ نظامی بسیار قوی است و از این طریق نمی‌توانند ورود پیدا کنند پس با استفاده از جنگ نرم به دنبال آلوده کردن فضاهای دانشگاهی ما هستند.
کد خبر : 43648

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار مسعود جعفری نسب با حضور در جمع رئیس، هیات رئیسه، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر درباره فضای امن کشور، دانشگاه‌ها و مسائل اخلاقی دانشجویان مطالبی بیان کرد.


فرمانده ناحیه انتظامی استان مازندران با بیان این نکته که کشور ایران علی‌رغم مشکلاتی که دنیا برایش فراهم کرد اما یک کشور آرام و امن با بسترهای مناسب از لحاظ فکری، اندیشه‌ای، فرهنگی و اقتصادی است این امنیت و آرامش را مدیون رشادت‌ها، جان‌فشانی‌های رزمندگان و صبر و استقامت پدران و مادران و مردم بی‌نظیر ایران در هشت سال دفاع مقدس دانست.


وی حضور نیروی انتظامی را در فضای دانشگاه‌ها در زمان قبل از انقلاب همراه با رعب و وحشت عنوان کرد و گفت: اما امروزه نیروی انتظامی توانست با فراهم کردن اعتماد بین مردم و دانشگاهیان یکی از عضوهای این مجموعه باشد.


جعفری نسب فضای دانشگاه‌ها را بسیار امن خواند و گفت: باید فضا به گونه‌ای باشد که همه استعدادهای ما رو به رشد باشند تا میلیون‌ها دانشجویی که وجود دارند بتوانند از این امکانات استفاده کنند.


فرمانده ناحیه انتظامی استان مازندران با توجه به این نکته که دشمن امروزه به دنبال جنگ سخت نیست، اظهار کرد: باید قدر فضاهای موجود را بدانیم و برای مأیوس کردن دشمن تلاش کنیم چون دشمنان می‌دانند ایران از لحاظ نظامی بسیار قوی است و از این طریق نمی‌تواند ورود پیدا کند.


جعفری نسب خطاب به دختران و پسران دانشجو درباره نوع پوشش در جامعه تأکید کرد و گفت: با وجود نرم‌افزارها و فناوری‌های ارتباطی موجود در کشور از خودشان مراقبت کنند تا دچار فساد و انحراف نشوند و نیروی انتظامی را به عنوان یک دستگاه امنیتی پشتیبان خود بدانند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته