دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1393 - 12:37
معاون نهاد ریاست‌جمهوری:

با روی کار آمدن دولت یازدهم رهبران افراطیون در قم به حرکت اعتدالی نسبت‌هایی را روا داشتند

معاون نهاد ریاست جمهوری گفت: هنوز سه چهار ماه از روی کار آمدن دولت نگذشته بود که رهبران افراطیون در قم و جاهای دیگر به حرکت اعتدالی نسبت‌هایی را روا داشتند.
کد خبر : 4363

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری آنا، مرتضی بانک در همایش سراسری جوانان عضو و هواداران حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه در کشور ما تلاش‌های زیادی برای کامل و فراگیر تشکیل شدن یک حزب شده است، گفت: با این وجود هنوز حزبی که بتواند در کشور ما عملکرد حزبی داشته باشد نداریم. ایجاد شرایط برای فعالیت احزاب یک ضرورت است.


وی افزود: ما امیدواریم با تکیه بر نیروی خلاق و سازنده جوانان در این حزب با منطق و عقل و بدور از احساسات زودگذر بر اساس برنامه‌های تبیین شده حرکت سازنده‌ای داشته باشیم چرا که عمده توانمندی حزب اعتدال و توسعه بر مبنای توانمندی جوانان است و حضور فعال جوانان می‌تواند باعث توانمندی دیگران شود.


معاون نهاد ریاست جمهوری گفت: اجازه ندهید جریانات خودسر و افراطی و جریاناتی که مرگ خود را در احیای اعتدال می‌دانند بر شما تاثیری بگذارند. هم‌اکنون در صحنه بین‌الملل شاهد بروز جریاناتی از جمله داعش هستیم در حالیکه منطق اسلام منطق اعتدالی است و هیچ گروه و جریان تندرو و افراطی نمی‌تواند به نام اسلام حرکت‌های تندروانه را در کشور نهادینه کند.


بانک اضافه کرد: اعتدال با فطرت انسان و جامعه سرکار دارد، ولی آنها که توسعه برای کشور و همچنین توافقات کشور ما با جهان را خطرناک می‌دانند، روندهای موجود را با افکارشان مغایر می‌دانند و در برابر آن مقاومت می‌کنند و شاهد بودیم که هنوز سه چهار ماه از دولت نگذشته بود که رهبرانشان در قم و جاهای دیگر به حرکت اعتدالی دولت نسبت‌هایی را روا داشتند و خیلی زود این مسائل را مطرح کردند.


معاون نهاد ریاست جمهوری افزود: ‌این در حالی است که جامعه ما جامعه بالغی است و امروز وظیفه تاریخی ما این است که اجازه ندهیم حرکت‌های تندروانه باعث شود در روند حرکت ملی ما خدشه‌ای ایجاد شود.


وی خاطرنشان کرد: باید فعالیت‌های حزب بیش از پیش تقویت شود تا اینکه حزب اعتدال و توسعه نقش اساسی‌تری در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و تا حدودی اقتصادی ایفا کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مرتضی بانک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته