دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1394 - 13:22

مرکز استان میزبان مسئولان تربیت بدنی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان

نشست مسئولان تربیت‌بدنی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با هدف تنظیم تقویم ورزشی کارکنان و اعضای هیات علمی و دانشجویان به میزبانی واحد مرکز استان برگزار شد.
کد خبر : 43629

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تعیین تقویم ورزشی و ارائه راهکار برای چگونگی روند برگزاری هر چه بهتر مسابقات ورزشی و هزینه‌کرد آن از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست یک روزه بود.


رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این جلسه با تاکید بر مشارکت هر چه بیشتر واحد‌ها در برگزاری مسابقات ورزشی گفت: جایگاه ورزش و ترویج فرهنگ و اهمیت توسعه ورزش در دانشگاه‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست و این نگاه در میان دانشگاه آزاد اسلامی، ساری و جاری است.


دکتر بهزاد چهکندی افزود: ورزش باعث شور و نشاط در میان جامعه می‌شود و بر این اساس مسئولان تربیت‌بدنی باید برای ترغیب هر چه بیشتر کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان به حضور در فعالیت و مسابقات ورزشی تلاش کنند و در این راه با کمک معاونان دانشجویی فرهنگی و روسای واحدهای دانشگاهی مشکلات احتمالی پیش رو را مرتفع کنند.


وی با توجه به میزبانی موفق سمنان در مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در مرداد سال جاری گفت: رضایتمندی مسئولان از میزبانی موفق سمنان در این مسابقات تجربه خوبی بود تا تمامی واحدهای استان برای این منظور تلاش کنند و با همکاری سایر واحدها، خود را برای میزبانی مسابقات بزرگ ورزشی کاندید نمایند تا از این طریق هم به معرفی واحد دانشگاهی و امکانات خود بپردازند و هم برای واحد در حوزه تربیت بدنی و ورزش درآمدزایی کنند.


چهکندی امکانات ورزشی واحدهای دانشگاهی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این امکانات باید به عنوان یک فرصت در اختیار دانشگاه باشد تا از یک طرف در مسیر گسترش سلامت روح و جسم کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان و از طرف دیگر گسترش ورزش در سطح جامعه به کار گرفته شود.


وی بر تشکیل بانک اطلاعاتی کارکنان و اعضای هیات علمی در بخش ورزشی تاکید کرد و گفت: در بسیاری از واحدهای دانشگاهی در میان کارکنان و اعضای هیات علمی مربی و داور در رشته‌های مختلف وجود دارند که با شناسایی آنان می‌توانیم از این پتانسیل خوب برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات بهره بگیریم.


در ادامه حاضرین در جلسه پیرامون نحوه برگزاری و هزینه کرد مسابقات ورزشی، تصویب تقویم مسابقات دانشجویی و کارمندی برای تعیین قهرمان و نماینده استان برای شرکت در مسابقات سراسری و راهکارهای اجرایی شدن برنامه راهبردی ورزش در سند توسعه دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته