دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1394 - 12:03

معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد دولت‌آباد معرفی شد

محمد باقری به عنوان معاون جدید آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد دولت‌آباد معرفی و از زحمات دکتر مهراب بحری قدردانی به عمل آمد.
کد خبر : 43624

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست واحد دولت آباد در این مراسم با آرزوی موفقیت برای باقری و قدردانی از زحمات بحری گفت: در سال تحصیلی جدید با توجه به مشکل افت دانشجو در بسیاری از واحد دانشگاهی، این واحد دانشگاهی با جذب بیش از 800 نفر دانشجوی جدید توانسته جذب خوبی داشته باشد و این مهم با توجه به پتانسیل‌ها و مزیت‌های رقابتی مانند نزدیکی به مرکز استان، استادان مجرب، همچنین کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز و تلاش‌های همکاران واحد در زمینه اطلاع‌رسانی مناسب و روند منظم ثبت‌نام و برنامه‌های آموزشی محقق شه است.


دکتر سید محمد کاظمی افزود: دکتر بحری در زمان کوتاهی که در این واحد دانشگاهی حضور داشت، زحمات زیادی در زمینه بهبود وضعیت آموزشی و دانشجویی کشید و اخلاق وی نیز برای بنده و تمامی دانشگاهیان نمونه و الگویی مناسب بود، همچنین با توجه به شناختی که از باقری معاون جدید آموزشی، دانشجویی و فرهنگی داریم، مطمئن هستیم که این حوزه با شتاب و انرژی خوبی در مسیر توسعه همه جانبه و اهداف تعریف شده این بخش حرکت خواهد کردد.


بحری: نظرات متفاوت و اعتقادات مختلف در محیط کاری امری طبیعی و عادی است و ما باید با بالابردن ظرفیت‌های خود به نظرات مختلف و حتی مخالف احترام بگذاریم

حجت‌الاسلام احمدرضا شاه سنایی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد دولت‌آباد نیز با تمجید از فضایل اخلاقی و مدیریت موفق بحری در زمان مسئولیت برای وی آرزوی موفقیت کرد و گفت: بسیار مهم است، زمان خداحافظی عزیزی از یک مجموعه آن فرد با وجدانی راحت پست خود را تحویل دهد و خرسند باشد که کم‌کاری در زمینه مسئولیت محوله نکرده است.


بحری هم خطاب به همکاران اظهار کرد: بسیار خرسندم که چند ماه از خدمت خودم در این مجموعه که با همدلی و همزبانی با همدیگر کار می‌کنند حضور داشتم و اگر اکنون مشکلات و کمبودهایی در مسیر حرکت دانشگاه به سوی اهداف عالی وجود داشته باشد با افق بسیار روشن این واحد که بنده لمس کردم به زودی حل خواهد شد.


وی افزود: نظرات متفاوت و اعتقادات مختلف در محیط کاری امری طبیعی و عادی است و ما باید با بالابردن ظرفیت‌های خود به نظرات مختلف و حتی مخالف احترام گذاریم.


وی با تشکر از همکاران، برای باقری معاون جدید دانشگاه دولت آباد آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.


معاون جدید آموزشی، دانشجویی و فرهنگی این واحد نیز گفت، یکی از مهمترین و حساسترین معاونت‌های مجموعه دانشگاه معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی است که بنده افتخار می‌کنم چند سالی در این حوزه فعالیت کرده و افتخار می‌کنم که در دانشگاه آزاد اسلامی در حال خدمت بوده‌ایم، هستیم و در آینده خواهیم بود.


باقری افزود: در زمینه تحصیلات تکمیلی و حوزه‌های مختلف آموزشی، دانشجویی و فرهنگی گام‌های بسیار خوبی برداشته شده و امیدوارم با برنامه‌های آینده و همکاری شما بتوانیم به موفقیت‌های خوبی در این واحد دانشگاهی برسیم.


در پایان این جلسه دکتر کاظمی، حکم باقری، معاون جدید این واحد دانشگاهی را قرائت و با اهدای لوح و هدیه از زحمات بحری قدردانی و تشکر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته