دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1394 - 11:51

از ورزشکاران و مدال‌آوران واحد آزادشهر قدردانی شد

قدردانی از ورزشکاران و مدال آوران مسابقات ورزشی بین‌المللی، کشوری و استانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با حضور دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، رئیس واحد آزادشهر، اعضای هیات رئیسه واحد و رئیس تربیت بدنی شهرستان آزادشهر انجام شد.
کد خبر : 43612

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در این مراسم گفت: تجلیل از دانشجویان ورزشکار با هدف قدردانی از تلاش آنان در سال تحصیلی گذشته بود.


دکتر کاظم شریعت‌نیا، ورزش را عامل شور و نشاط در زندگی و سلامت جامعه دانست و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همواره از ورزشکاران، مدال‌آوران و قهرمانان ورزش حمایت می‌کند و در حد توان خود تسهیلاتی را نیز برای آنان فراهم خواهد کرد.


در ادامه دکتر هادی کوهساریان معاون دانشجویی واحد آزادشهر گفت: از تعداد 87 نفر دانشجوی ورزشکار در دو بخش ملی پوش و قهرمانان کشوری تعداد 17 نفر و از دانشجویان ورزشکار در سطح مسابقات استانی تعداد 70 نفر برای قدردانی در این مراسم دعوت به عمل آمد.


در پایان دکتر آرین ساطعی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، شریعت‌نیا و اعضای هیات رئیسه واحد با حضور در جایگاه با اهدا جوایز و لوح از ورزشکاران و مدال آوران واحد آزادشهر قدردانی به عمل آوردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته