دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

استیلی: بازی سختی در اهواز داریم/ مدیران پرسپولیس خانواده هادی را فراموش نکنند

سرمربی ملوان بندر انزلی گفت: بازی در اهواز و مقابل استقلال خوزستان کار بسیار سختی است که ما امیدواریم پیروز این بازی سخت باشیم.
کد خبر : 43575

حمید استیلی سرمربی تیم ملوان انزلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: «طی مدتی که لیگ تعطیل بود هر روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خودمان را انجام دادیم. در شرایط کنونی به جز چند بازیکن ما که به دلیل مصدومیت شرایط خوبی را ندارند، بقیه بازیکنان کاملا آماده ادامه مسابقات هستند.»


وی ادامه داد: «بازی در اهواز و مقابل تیم قدرتمند استقلال اهواز کار سختی است و تمام سعی ما این است که پیروز میدان باشیم. آرش افشین در این بازی بدلیل مصدومیت حضور ندارد. مازیار زارع و پژمان نوری هم مصدوم بودند اما با کمک کادر پزشکی تیم به این بازی رسیدند.»


استیلی در مورد ارسال پیراهنش به موزه فیفا از سوی فدراسیون فوتبال بیان داشت: «در سال گذشته این پیراهن برای کمک به بیماران سرطانی به مزایده گذشته شد و پول زیادی هم جمع شد. با کمک خیرین این پیراهن امسال به فدراسیون فوتبال اهدا شد و کفاشیان به دلیل حساسیت بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 98 با مسوولان فیفا صحبت کرد تا این پیراهن را به موزه فیفا بفرستند و خوشحالم که در این امر موفق عمل کردند.»


سرمربی تیم ملوان در خصوص وظایف باشگاه پرسپولیس در قبال خانواده نوروزی افزود:«باور مرگ هادی برای من سخت بود و داغ بزرگی را برای ما گذاشت. مسوولان پرسپولیس باید هر کاری که از دستشان برمی آید برای خانواده هادی انجام دهند و نباید آنها را فراموش کنند . در حال حاضر مهمترین مسئله پرداخت مطالبات امسال و سال گذشته این بازیکن به خانوادهاش است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب