دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معرفی یک روحانی به عنوان رییس حراست واحد بندرلنگه

طی حکمی از سوی مدیر کل حراست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، یک روحانی به عنوان رییس حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه معرفی شد.
کد خبر : 43564

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلسه معارفه حجت‌الاسلام مسلم حیدرزاده رییس حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی، کارکنان و استادان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این مراسم از حراست به عنوان نقطه حساس و مهم در دانشگاه یاد کرد و گفت: حراست با اندیشه و تفکر، محیط دانشگاه را سالم نگه داشته و آن را از هر گونه انحراف دور نگه می‌دارد.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدجواد رکنی، تعهد و تخصص را از جمله خصوصیات بارز متولیان حراست دانست و افزود: در امر حراست تعهد و تخصص مکمل یکدیگرند و عدم این دو بی تعهدی و بی نظمی در پی خواهد داشت.


وی با تحسین مسئولان دانشگاه برای انتخاب و معرفی یک شخصیت حوزوی و دانشگاهی گفت: حیدرزاده یک چهره فرهنگی و علمی است که از ابتدا با این واحد دانشگاهی همکاری خوبی داشته است.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان هم در این جلسه با توجه به وظایف خطیر و حساس حراست در دانشگاه گفت: ایجاد فضای امن جهت آرامش فکری در دانشگاه از جمله مسائل مهمی است که همواره مورد تاکید مدیریت دانشگاه بوده ، که لازم است مسئولان با جدیت هر چه بیشتر این امر مهم در دانشگاه را دنبال کنند.


مهدی باقری با بیان اینکه رعایت مکارم اخلاقی در دانشگاه موجب پیشگیری انحرافات احتمالی در زمینه های مختلف خواهد شد، افزود: فعالیت در چارچوب قوانین و مقررات و سیاست های دانشگاه نه تنها سد محکمی در برابر انحرافات احتمالی است، بلکه با ایجاد فضای سالم و مطلوب، دانشگاه سرزنده تر از گذشته می شود.


در پایان جلسه با ابلاغ حکم از سوی دبیر هیات امنای دانشگاه، مسلم حیدرزاده به عنوان رییس حراست این واحد دانشگاهی منصوب شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دکتر مهدی باقری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته