دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1394 - 10:11

یک بانو سرپرست دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت واحد گرگان شد

بانوی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان سرپرستی دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت این واحد دانشگاهی را بر عهده گرفت.
کد خبر : 43562

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در حکمی دکتر الهه کیایی را به عنوان سرپرست دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت این واحد منصوب کرد.


وی ابراز امیدواری کرد که نامبرده با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشد.


کیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به برنامه و اولویت اصلی خود در دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت واحد گرگان اظهار کرد: از آنجایی که دانشگاه آزاد گرگان در حال توسعه بوده معرفی امکانات آزمایشگاهی این واحد به صنایع مختلف و همکاری با سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد «ساها» در اولویت است.


به گفته وی، افزایش طرح‌های برون دانشگاهی و گسترش مراکز رشد نیز از جمله برنامه‌های اصلی دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت واحد گرگان است.


کیایی با توجه به گسترش مدیریت خانم‌ها در دوره مدیریت دکتر میرزاده به آنا گفت: زنان توانایی انجام فعالیت در همه زمینه‌ها را دارند و بیشتر همپای آقایان دیده می‌شوند و حضورشان کاملا پررنگ‌تر شده است بخصوص در دانشگاه آزاد گرگان این حضور دیده می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته