دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عبور از سوریه در دوحه برای فتح جام؛ تلاش ایران برای کسب آخرین قهرمانی

فینال رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا فردا در دوحه قطر برگزار می‌شود که طی آن شاگردان محمد خاکپور برای کسب جام قهرمانی به مصاف سوریه می‌روند.
کد خبر : 43553

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، فینال رقابت‌های غرب آسیا فردا در حالی از ساعت 20 و 30 دقیقه در قطر بین تیم های ایران و سوریه برگزار می‌‌شود که این آخرین حضور ایران در رقابت‌های غرب آسیا است، از این رو تیم امید که با کسب دو پیروزی مقابل تیم‌های بحرین و یمن و تساوی در برابر تیم عربستان مجوز حضور در فینال این رقابت ها را به دست آورد با کسب جام قهرمانی می‌تواند نام خود را در تاریخ ثبت کند.


حریف فردا شب شاگردان محمد خاکپور، تیمی است که نشان داده توانایی شکست هر حریفی را دارد. تیم سوریه در بازی های گروهی با تیم های امارات و عمان همگروه بود که هر دو تیم را با نتیجه دو بر یک شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز قطر میزبان این رقابت‌ها را دو بر صفر شکست داد و حریف ایران در فینال رقابت‌های غرب آسیا شد.


دو تیم ایران و سوریه فردا در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که سه ماه دیگر در مرحله دوم انتخابی المپیک که اتفاقا در دوحه قطر برگزار می‌شود در یک گروه قرار دارند که پیروزی شاگردان خاکپور در بازی فردا شب می‌تواند به لحاظ روحی تاثیر مثبتی روی آنان بگذارد.


دیدار رده‌بندی رقابت‌های غرب آسیا ساعت 17 فردا بین قطر و یمن برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب