دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1394 - 10:05

جشن فارغ‌التحصیلی92 دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد

دوازدهمین دوره جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور 92 دانش‌آموخته، اعضای هیات رئیسه، استادان و دانشجویان برگزار شد.
کد خبر : 43549

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم که به همت حوزه معاونت دانشجوئی و فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و خانواده فارغ‌التحصیلان در محل تالار آفتاب واحد گرمسار برگزار شد، از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف تجلیل شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این مراسم گفت: شیرین‌ترین لحظه برای مسئولان دانشگاه زمانی است که شاهد به ثمر نشستن تلاش و کوشش دانشجویان خود هستند و جشن فارغ‌التحصیلی برای تبریک این موفقیت است.


دکتر طاهره میرساردو افزود: در گذر زمان شاهد استقبال از دانشجویان جدید هستیم و خداحافظی و فارغ‌التحصیلی دانش آموختگان عزیزی که زمانی را در این دانشگاه سپری و با عشق و علاقه تحصیل کردند و حال به مرحله جدیدی از زندگی پا می گذارند.


وی با ابراز امیدواری از اینکه دانش آموختگان در مقاطع بالاتر، واحد گرمسار را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند، گفت: ما بسیار خوشحالیم به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، دانشجویانی را پرورش دادیم، فارغ التحصیلانی را تربیت کردیم که دارای تخصص های مختلفی هستند و فصل جدیدی از زندگی را آغاز می کنند و به جامعه و کشور خدمت می کنند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با آرزوی توفیق روزافزون برای دانش‌آموختگان در تمام مراحل زندگی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار این افتخار را دارد که به عنوان رتبه یک در واحدهای استان سمنان در رنکینگ بین المللی و رتبه 14 در بین تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کشور مطرح باشد که این نشان دهنده این است که اساتید و دانشجویان ما فعال و پرتلاش بودند و به جامعه علمی خدمت می کنند.


در این مراسم برنامه‌های متنوعی اجرا و از 92 دانش آموخته رشته های مختلف با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته