دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اهدای بسته فرهنگی و 14 هزینه سفر مشهد مقدس به دانشجویان جدیدالورود واحد کرمان

مراسم جشن و جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود واحد کرمان با اهدای بسته فرهنگی و 14 هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع با حضور هنرمندان برجسته استان برگزار شد.
کد خبر : 43543

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمان در مراسم جشن و جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود واحد کرمان با حضور هیات رئیسه در تالار حافظ این دانشگاه برگزار شد، خواستار توجه ویژه دانشجویان به فریضه انسان‌ساز نماز شد.


حجت‌الاسلام حمید انصاریان با برشمردن وظایف دانشجویان در زمان تحصیل گفت: راز موفقیت بسیاری از مردان بزرگ در طلب کسب علم و دانش‌اندوزی تحقیق و پژوهش است و هیچ وقت دست از مطالعه بر نمی‌داشتند.


وی از دانشجویان خواست در کنارتحصیل و دانش افزایی به کارهای فرهنگی و کسب معرفت نیز توجه داشته باشند، چراکه برای دست آوردن تقوا باید از امور مادی پرهیز کنند.


دکتر علی حمزه‌ای معاون فرهنگی دانشجویی واحد کرمان نیز با برشمردن بخش‌های مختلف این حوزه وظیفه خود و همکارانش را در تامین وضعیت رفاهی دانشجویان دانست و گفت: بخش‌های مختلف این حوزه از سلف سرویس و خوابگاه گرفته تا امور مشمولان و مرکز مشاوره و سرویس‌های دانشجویی برای تامین رفاه شما عزیزان تدارک دیده شده است.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد کرمان هم با تشریح موفقیت‌های یک دانشجو اظهار کرد: دانشجو زمانی موفق خواهد بود که روحیه پرسش و تحقیق گرایانه داشته و با به چالش کشیدن مباحث کلاس، همت و تلاش بلند در امر مطالعه داشته باشد.


دکتر محمدمهدی فروغی بهترین و زیباترین فصل زندگی برای رسیدن به مدارج عالی و ارتقای کسب علم و دانش را دوران دانشجویی دانست و افزود: وقت شناسی و مدیریت کردن زمان یکی از بزرگترین رازهای موفقیت شما عزیزان است.


در ادامه سرهنگ اسماعیلی از مسئولان حوزه اجتماعی نیروی انتظامی نیز با موضوع فضای مجازی فرصت‌ها و تهدیدها به بیان نکات مهمی درباره این موضوع پرداخت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته