دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1394 - 22:56

اسرائیل در کرانه باختری و بیت‌المقدس حالت فوق‌العاده اعلام کرد

نخست‌وزیر اسرائیل امروز دوشنبه به‌دنبال اوج‌گیری قیام فلسطینیان، در مناطق مختلف بیت‌المقدس اشغالی و کرانه باختری، حالت فوق‌العاده اعلام کرد.
کد خبر : 43530

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از ایرنا، خبرگزاری فلسطینی «سما» گزارش کرد: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل دستور احضار نیروهای ذخیره به خدمت را در این مناطق با هدف تقویت قدرت نیروهای امنیتی، صادر کرد.


«نتانیاهو» گفت: به‌علت مواجه شدن با دشواری‌های زیاد برای مقابله با عملیات فردی (مبارزان فلسطینی)، حالت فوق‌العاده اعلام می‌کنم و برای مقابله با این عملیات، نیروهای ذخیره را در کرانه باختری و قدس افزایش می‌دهم.


وی افزود: ما وارد مناطق بخش شرقی بیت‌المقدس خواهیم شد و ابتکار عمل را در دست خواهیم گرفت. همچنین از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهم از درخواست حق بازگشت، صرف‌نظر کند و اسرائیل را به‌رسمیت بشناسد.


از آغاز انتفاضه سوم در کرانه باختری و قدس اشغالی و اوج‌گیری عملیات فردی مبارزان فلسطینی علیه نیروهای امنیتی اسرائیل، ده‌ها شهروند فلسطینی در حملات نظامیان صهیونیست شهید و زخمی شده‌اند.


سرزمین‌های اشغالی در 11 روز اخیر به‌دلیل هتک حرمت مسجدالاقصی و اجرای توطئه تقسیم زمانی و مکانی به‌وسیله صهیونیست‌ها، صحنه درگیری‌ میان فلسطینی‌ها با نیروهای امنیتی و نظامیان اسرائیلی بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته