دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1394 - 16:19
رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد

راه‌اندازی قرارگاه جهادی آموزش برای رؤسای پلیس راه

رئیس پلیس راهور ناجا از راه‌اندازی قرارگاه جهادی آموزش برای رؤسای پلیس راه کشور خبر داد.
کد خبر : 43486

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در دوره آموزشی مدیران اجرایی پلیس راهور ناجا (کوثر 94) اظهار کرد: بر اساس تدابیر ابلاغی و پیگیری‌های جانشین فرمانده ناجا قرارگاه جهادی تربیت و آموزش که در نیروی انتظامی راه‌اندازی شده بود در پلیس راهور با پیگیری شبانه‌روزی همکاران اجرایی شد.


رئیس پلیس راهور ناجا خطاب به جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: امورات تئوری و برنامه‌ها در زمان مسئولیت شما که منجر به تدوین 5 جلد کتابچه دانستنِی‌ها در حوزه پلیس راهور شده بود هم اکنون به چاپ رسیده و در اختیار استان‌ها قرار گرفته و امروز دوره آموزشی مسئولان و مدیران اجرایی پلیس راه را پیش رو داریم.


عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: در این دوره مسئولان قرارگاه‌های پلیس راه، مسئولان قرارگاه‌های عملیات جاده‌ای و فرمانده‌هان پاسگاه‌های راه سراسر کشور حضور دارند و این دوره براساس دستورالعمل‌های ابلاغی و به مدت 4 روز اجرا می‌شود.


وی ادامه داد: اقدامات مشترکی بین پلیس راهور و سازمان راهداری در جاده‌ها به عمل آمد و مسایل تخصصی مشترکی پیش‌بینی شد که علاوه بر دو روز پیش‌بینی شده دو روز دیگر نیز به دوره آموزش پلیس راه افزوده شد.


سردار مهری اظهار امیدواری کرد که در این دوره‌ها بتوان به اهداف مورد نظر از نظر شناختی، گرایشی و اخلاقی دست یافت و بتوان آنها را اجرایی و عملیاتی کرد و در ادامه فرمانده‌هان نیز بتوانند مطالب مورد نظر را به کارکنان خود منتقل کنند.


وی عنوان کرد: بعد از اتمام دوره‌ها بازرسان از رده‌ها بازرسی کرده و از جهت ارتقا علم و دانش کارکنان و همچنین ارتقای مهارت تخصصی در حوزه امور ترافیکی رده‌ها را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.


رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: امیدوارم در حوزه عملیات و هم خدمات بتوانیم با برگزاری این دوره‌ها خدمت‌رسانی خوبی برای مردم داشته باشیم و همچنین خدمتگزار خوبی برای نظام باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته